17!!!!

274 14 2
                                    

,,Tak co?" usmál se Zayn a ukázal mi ruku, kde jsem byla vytetovaná já. Pořádně jsem si to prohlídla. Vlasy jsem měla rozpuštěné, usmívala jsem se, bylo mi tam vidět bříško, podprsenka a kraťásky. ,,Pěkný," pochválila jsem to, ale měla jsem takový ten divný pocit. Takový to že prostě víte, že mi ze Zaynem nevydrží... Ale je to COOL...

Niall:

,,Nechceš si něco vytetovat?" zasmál se Greg, když jsme procházeli kolem tetovacího salonku. ,,Ne," zakroutil jsem hlavou. ,,Proč? Jsi srab, že?" posmíval se. ,,Ne! Nejsem jen prostě nechci tetování," povzdychl jsem si. ,,Ok zajdem si do nějákého shopu?" koukl na mě a já kývl, protože mi to bylo docela jedno. ,,Hele ta je pěkná," šeptl a koukl se na malou brunetu, která šla před námi. ,,Jsi si jistej že jí bylo přes osmnáct?" kouknul jsem se na něj s úšklebkem a Greg protočil očima. ,,A co tamta?" podíval se na blondsku co měla na sobě kraťasy s vysokým pasem a tričko nad pupík. Jo byla pěkná, ale že by mě něják okouzlila? ,,Zeptej se jí na něco," řekl Greg a popostrčil mě k ní. ,,Ehm ahoj," usmál jsem se a blondýnka zpozornila, ,,nevíš kolik je hodin?" zeptal jsem se. Vážně Horane! Nic lepšího tě nenapdlo? ,,Za pět minut bude pět hodin," usmála se a já kývl. ,,Děkuji," nepatrně jsem se usmál. ,,Jsem Tarammara, ale říkají mi Tara," představila se. ,,Niall a říkají mi Niallere nebo normálně Niall," představil jsem se a ona kývla. ,,Jsi tu na dovolený?" optala se. ,,Jo s bráchou. Nechtěla by jsi třeba někam zajít? Do restaurace nebo kavárny?" zeptal jsem se. ,,Jo to zní fajn. Třeba kavárna?" usmála se a já kývl.

Carol:

,,Pořád mě fascinuje to tetovaní a nemůžu tomu uvěřit," usmála jsem se, když jsme vyšli z kavárny. ,,Tak věř," propletl naše prsty. ,,V šest je večeře tak co kdybychom pomalu vyrazili?" zeptal se a já kývla. ,,A pořídíme fotku," usmála jsem se a vytáhla mobil. Zapla jsem přední kameru a usmála se. Zayn udělal to samý a já to vyfotila. ,,Miluji tě," zašeptal. ,,Taky tě miluju," políbila jsem ho. V ruku v ruce jsme se vydali zpět na hotel.

Greg:

No tak fajn! Niallovi jsem dohodil blondýnu..a zůstal jsem tu sám! Vydal jsem se tedy do nějákého obchodu s koupil něco pro Thea a Denise, abych to pak nemusel kupovat na konci dovolený jako Niall... Pořád nemůžu dostat z hlavy tu brunetku z výtahu. Byla tak roztomilá a jak měla ty vlasy v drdolu. Prostě kočka.. Ne vážně byla pěkná. Jen škoda že jí neviděl i Niall. Myslím že ta by se mu určitě líbila. Je fakt že k Niallovi nejdou blondýnky. Spíše brunety. Zaplatil jsem věci a odešel z obchodu a šel si koupit něco sladkého.

Niall

-kámo kde jsi? Dozvěděl jsem se že blondýně je 17!!!!

Přišla mi smska. Vážně jsem se musel smát, protože to bylo vtipný, ale ta blondska vypadala vážně na dvacet.

To Niall

From Greg:

-Jsem u toho místa, kde jsme jí potkali :Dd

Odepsal jsem. Je, ale hrozný že sedmnáctileté dívky vypadají starší! Kam ten svět spěje? Zachvilku pěti leté děti budou vypadat na patnáct ne? S povzdychem jsem uklidil mobil a rozhlížel se kolem jestli neuvidím Niallera. Toho blonďatého pedofila. Ne není pedofil. ,,Tak co?" zasmál jsem se, když jsem jo viděl. ,,Strašný!" řekl. ,,No tak. Tak by jsi chodil s mladší," usmál jsem se, ale v duchu umíral smíchy. ,,Carol první holka, která byla mladší než já," koukl se na mě. ,,No tak byla o dva roky." ,,Ne byla o rok mladší a narodila se v září. A milovala špagety s boloňskou omáčkou," usmál se pro sebe. Je fakt že Niall Carol strašně miloval, protože na Vánoce jí pořád volal, psal, ale ona to nebrala a on měl strašný strach že se jí něco stalo. Nebo i dokonce jejich twetty k tomu taky dávali dost na jevo. Moc dobře vím, že to byl Niallovo první vážný vztah a já si pokaždý myslel, že Niall je ten lamač srdcí, ale jak se zdá tak Carol zlomila srdce jemu, protože volal mamce že neví co má dělat a že jí miloval atd... Doopravdy mi ho bylo líto. Možná se o tom ještě nezmínil, ale když šel spát tak se modlil k bohu, aby se mu Carol k němu vrátila. Máma Carol viděla a říkala že je hrozně hodná, milá, pracovitá, krásná takže jí Niallovi schválila. Popravdě já Carol ještě neviděl, jedině na fotce, kde byla s Niallem, kterou poslali mámě.

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat