Stop!

265 10 0
                                    

Stále mi to stěžuje, ale víte co je roztomilí? Že, i když ho stále odmítám pořád mi vyznává lásku. Ale já jsem blbá, že ho odmítám a přitom ho taky miluji. Lehla jsem si do peřin a zavřela oči.

___________

Liam:

,,Loui copak to nechápeš?! Zrovna teď Niall potřebuje naši pomoc!" křikl jsem. ,,Sorry, ale Niall teď pro mě nic není!" rozkřikl se. ,,Jak to můžeš říct po pěti letech?" nechápal jsem. ,,Vypadni!" řekl vyším hlasem a odešel. ,,Idiote!" zakřičel jsem na celý barák a nezapoměl prásknout dveřmi. Vypadá to, že asi poletím do Anglie. Ale ne! Nepoletím jestli ho Carol miluje určitě se mu ozve a Niall by měl začít bojovat pokuď jí zase nechce vidět se Zaynem. A Louis? To je idiot! samozřejmě ho mám rád, ale proč řekl, že Niall nic není? Vždyť spolu kamarádili!

Carol:

,,Mám ti věřit?" podívala jsem se na lístek. ,,Musíš mi věřit," usmál se. ,,Když já nevím," pokrčila jsem rameny. ,,Je to zápas tady v Anglii tak proč by jsi nepřišla?" znovu se usmál. ,,Fajn," kývla jsem. ,,OK. Tak zítra přijď ve tři před stadionem představím tě klukům a ukážu ti tvé místo," podal mi ještě nějakou kartičku. Naše ruce se dotkly a já zažila takový elektronický šok. ,,A to je co?" podívala jsem se na kartičku. V.I.P. Bylo to jasný. ,,V.I.P aby tě pustili dovnitř a navíc stejně budu na tebe čekat před stadiónem." ,,Jo fajn," kývla jsem. ,,Takže zítra ve tři před stadionem. A jestli nepříjdeš nebudu hrát a dojdu si pro sebe," mile se usmál. Vjenovala jsem mu úšklebek. ,,Tak Fajn. Nymy," kývla jsem. ,,Budu se těšit!" zasmál se a jemně mě objal. ,,Jo já taky." ,,Napíšu ti," odtáhl se. ,,OK." ,,Měj se Carol." ,,Ahoj Neymare," mávla jsem. Jen pokývl hlavou a já sledovala jak si sedá do auta a odjíždí. Zavřela jsem dveře a podívala se na lístek. Když to není Niall nebo Zayn tak je to Neymar. Měla bych si udělat nějaký přehled mých nápadníku, abych se pak líp vyznala. Došla jsem do kuchyně a lístek dala na lednici a napsala si ještě: Zítra fotbal + Neymar- 15:00.

Fajn tak to by bylo. Šla jsem do koupelny a napustila si vany s pěnou. Na mobilu jsem si pustila písničku od Seleny Gomez a vysvlíkla se z oblečení. Pomalu jsem se ponořila do té uklidňující vody a zavřela oči. Užívala jsem si klid a poslouchala tu pomalou písničku od Sel. Vím, že Niall s ní něco měl, vždyť jsem je viděla, ale nic nemění na tom, že je dobrá zpěvačka a má cool písničky. Vylezla jsem a kolem těla omotala ručník. Stoupla jsem si před zrcadlo odlíčila a vyčistila pleť. Navlíkla jsem si pyžamo Batmana a ručník hodila do koše na prádlo. Zhasla jsem a šla do kuchyně. Na mobilu mi blikaly dvě smsky.

From Neymar

To Carol

-Ahoj takže platí zítřek?

From Carol

To Neymra

-Ahoj ano platí ve tři tam budu ;)

From Nemyra

To Carol

-Už jsem se bál, že neodepíšeš :)

From Carol

To Neymar

-Jo promiň byla jsem ve sprše

From Neymar

To Carol

-Já tam jdu teď :) tak dobrou noc. :)

From Carol

To Neymar

-Dobrou :)

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat