Ok

261 13 0
                                    


,,Kdybych něco udělal budeš toho litovat?" podíval se mi do očí. Zkousla jsem si ret. ,,Záleží co myslíš," pousmála jsem se. ,,Tohle," špitl a přisál se mi na rty. ,,Ale ne!" ozval se hlas. Odtáhli jsme se od sebe a podívali se směrem, kde se hlas ozval.

Úžasná chvilka. A nás někdo vyruší. Podívala jsem se s Ollym tím směrem. Co ten tu dělá? ,,Ty a Olly?" zlomil se mu hlas. ,,Ale né. Nialle blbě si to pochopil. Nic spolu nemáme," řekl vážně Olly a já kývla. ,,Tak proč tu stojíte a cicmáte se na ulici?!" zněl podrážděně. ,,Loučili jsme se. A nebylo to cicmání," řekla jsem první lež co mě napadla. ,,Myslel jsem, že jsem v pohodě a že se nic nestane, ale ten na hoře mi to snad přeje nebo už nevím," šeptal. ,,Nialle my vážně spolu nic nemáme. Potkali jsme se v restauraci, kde jsem čekala na Zayna, ale nepřišel. A Olly čekal na Demi, která též nepřišla.." Dala jsme se do vysvětlování. ,,Myslím, že bych měl jít. Mějte se," odešel Olly. Co?! Nemůžešě tu nechat! Hej! Co si osobě myslí? Proč mě tu nechává? ,,Promiň," špitla jsem. Zvedl hlavu a podíval se na mě. ,,Promiň za vše. Jsem strašná mrcha, která lhala sama sobě. Myslela jsem si, že to bez tebe zvládnu, ale ne. Promiň za vše co jsem udělala, protože to ode mě bylo hnusný. Je mi jasný, že mi jen tak neodpustíš. Je mi jasný že se na mě neusměješ a neřekneš: To Je Dobrý' nevadí mi to, protože to chápu. Je mi to strašně líto a prostě se to vše stalo," šeptala jsem potichu, ,,ještě jednou promiň." Pípla jsem. ,,Máš pravdu...," řekl, ,,...že se na tebe neusměju a neřeknu, že je vše OK. Když není. Možná teď budu litovat toho co řeknu, ale to je mi jedno. Jsi strašná děvka. Co se neumí chovat. Spala si snad ze všemi. Za ty měsíce jak si se chovala si působila jako nějaká celebrita, která přebrala Gigi Zayna a mě si akorád zesměšnila v novinách. Neodpustím ti, protože ani nechce. Strašně mě níčilo tě vidět takhle jak se tu couráš. Změnila si se a to dost. Taková holka jako ty si nezaslouží žít...," mluvil dál. Nevnímala jsem ho. Snažila jsem se udržet slzy a dělat že jsem v pohodě, ale nejsem. Chápu to, chápu vše. I ty nadávky, vím vo jsem udělala a budu se tím celý život trápit, ale nejde to vrátit. Samozřejmě bych to ráda vrátila. Mrzí mě to, ale po té větě jak Niall řekl, žr holka jako já by neměla žít se mi zhroutil svět před očima. Neposlouchala jsem ho. Nechtěla jsme nic slyšet. To co jsem teď potřebovala bylo obejtí. Silné, pevné. Odpočítávala jsem sekundy do doby než se zhroutím, ale nic se nestalo. Když jsem zvedla hlavu Niall už tam nebyl. Otočila jsem se a viděla jak odcházel... ,,Zbohem," špitla jsem.

Liam:

Nandal jsem si večeři a čekal na Carol. Těšil jsem se až uslyším klíče a bouchnutí dveří. Až uvidím její úsměv a jak mi bude vypravit o večeři, kde je se Zaynem. Přepl jsem televizi a rovnou se koukl na hodiny. 23:05. Možná, že přespí u Zayna... Když Carol nedorazila do dvanácti šel jsem se vykoupat a spát. Ještě před tím jsem se Koukl na Twitter.

@Carol_Baker:

Zbohem

Jaký zbohem? A proč tam má ty vysmátý smajlíky? Co se sakra děje? Možná jen Zayn něco řekl vtipnýho... Vypl jsem zvonění a otočil se na bok.

Ahoj!!! Další díl zde! Omlouvám se, ale je to asi poslední díl. Další možná nevyjde.

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat