My day

272 8 0
                                    

P.S tento děj se bude odehrávat o týden později :)

Carol:

Fajn. Takže, abych vám upřesnila co se přesně odehrálo ten den, kdy jsem se s Niallem dala dohromady. Samozdřejmě jsme si to vyříkali a slíbili si, že nebudeme zakládat náš nově "čerství" vztah na lží.

....

No a jsme spolu týden. Zatím bez hádek... Což je super, protože při prvním týdnu jsme už měli dvě hádky. Zaplatila jsem a vyšla z obchodu. S nákupní táškou jsem šla pěšky, protože mi přišlo zbytečný jet autem. Potřebuji si vyčistit mysl. ,,Ahoj ty jsi Carol?" zastavila mě skupinka holek. ,,Ahoj no ano," usmála jsem se a podívala se na ně přes slunečné brýle. Dnes bylo obvzlášť teplem takže můj dnešní outfit byli světle modrý kraťásky, černé tílko a na tom jsem měla rozeplou mikinu od Nialla co jsem dostala minule k narozeninám. ,,Víš jsme strašný fanynky kluků a dalších zpěváků. Musíme se přiznat, že když Niall officalně potvrdil váš vztah neměli jsme tě moc v lásce, ale pak jsme si tě oblíbili. Dokonce jsme utovořili i skupinu a po vašem rozchodu dvacet tisíc lidí nesouhlasilo a všichni jsme se k toku vyjadřovali. No a nedávno jak se objevily fotky, kde si s Niallovou mámou a něco ti říká. No zkratka udivujeme jak si hodná i přes to, že jsi chodila s Liamem, Zaynem a Neymarem. Je úžasný, že jste s Niallem spolu...," rotmluvila se. ,,To je od vás moc hezký, ale Liam je kamarád a to myslím vážně. Zayn je můj bývalý přítel a Neymar? S tím jsem nic neměla. Jen mě pozval na fotbal. No a s Niallem s ním nechodím. Jen jsme si spolu potřebovali promluvit," zalhala jsem a falešně se usmála. Nás vztah není zatím officalní a my nechceme udělat skandál bulwáru atd. ,,Aha no to je škoda. Jsme rádi že si nám řekla že s Li a Nymy si nic neměla. Je těžké tomu věřit. Jinak by vám to s Niallem vážně slušelo," usmála se, ,,no a vyfotíš se s námi?" zeptala se a já jen kývla. Focení zabralo 10 min. Fotili jsme se zvlášť a nakonec jsme použili selfie tyč a vyfotili se všichni.  ,,Mohyl bych dostat vaše twittery?" zeptala jsem se a holky kývly a začali psát na papír. ,,Tak jo Carol děkujem," usmáli se a odcházeli. Papírky jsem si pečlivě schovala a vydala se na cestu. Zazvonil mi mobil. Liam.

-,,Carol?!

Zařval do telefonu a já nejspíš ohluchla.

-,,Co se děje Li?"

-,,Nic jen jsem chtěl slyšet tvůj hlas,"

Zasmál se.

-,,Aha,"

Rozhlídla jsem se na troj silnici. Naštěstí nic nejelo...

Překročila jsem první a stále kecala s Liamem. Najednou jsem uslyšela hluk otočila jsem se na levou stranu. Bylo to strašně rychlí. Jen jsem slyšela z dálky jak z mobilu někdo křičí. Muselo mě to odhodit nejspíš daleko. Dopadla jsem na tvrdou zem. Neskutečná bolest po celým těle. Pomalu jsem otevřela oči. Hlava mě třeštila. Pomalým pohybem jsem si sáhla pravou ruku na hlavu. Krev? Tekla mi krev z hlavy? Stále se mi zavítali oči a bolest stoupala víš. Moje nohy byly těžké a všechno na mém těle bylo těžké. Slyšela jsem hluk, sirény, volající lidi o pomoct a hlavně křičení. Jedna paní na mě mluvila. Vnímala jsem jí, ale nedokázala odpověděd. ,,Slečno! Slečno slyšíte?" ozývaly se hlasy. ,,Jo," šeptla jsem. ,,Musíte zůstat při vědomí, ano? Zachvilku tu bude pomoct," usmála se na mě. Nebylo mi do smíchu, ale pláče. Necítila jsem svoje tělo. Cítila jsem jak mi teče krev z hlavy a bolest neustupovala. Spíše naopak přibývala. Chtěla jsem umřít, protože to vážně byla bolest. Nikomu jinému bych to nepřála. Jako kdyby se na mě náš pán zlobil, ale proč? ,,Jak se jmenujete?" přihnali se nějácí muži. ,,Carol Baker," špitla jsem. Hnuly semnou a já kňíkla. Bolet! Tupá bolest! ,,Co vše vás bolí?" ptali se dál a zavřeli nějaký dveře. ,,Vše," proč sakra pořád šeptám. Oči se mi zavřeli úplně a já měla tmu.

Liam:

Zavolal jsem Carol, protože jsem jí dlouho neslyšel. Kecaly jsme spolu, ale uprostřed hovoru se ozvala strašná rána a nějaký křik. Asi po pěti sekundách se hovor přerušil. Co to bylo?

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat