Upozoňuji,že některé části budou z filmu a některé z knihy - např. první hodina s Ubridgeovou.Kdybych to měla opisovat z knihy,tak to bude na hrozně dlouho,tak to bude nakombinované :) :D
Ann:
Když jsem se probudila, ostatní holky ještě spaly. Opatrně jsem tedy vylezla z postele a zamířila do koupelny, kde jsem provedla ranní hygienu a zkulturnila se.
V pokoji jsem se pak převlékla a zamířila do společenky. Ta byla téměř prázdná, ale mě zaujaly blonďaté, téměř bílé vlasy, jejichž majitel seděl na sedačce a hleděl do blba.
,,Co tak brzo?" Opatrně jsem se přikradla blíž a naklonila se k jeho uchu. Přesně jak jsem doufala, vyděšeně vyskočil ze sedačky a otočil se na mě. Musela jsem se držet, abych nespadla na zem a nezačala se smát.
,,Tohle už mi nedělej. Málem jsem dostal infarkt!" vyjekl a hlasitě oddechoval.
,,Ale no tak. Byla to jen sranda." Zvedla jsem ruce na obranu.
,,Pěkně blbá sranda," odsekl.
,,Jdeme na snídani?" změnila jsem téma.
,,Ještě ne," zavrtěl hlavou a přešel blíž ke mně.
,,Proč?" zeptala jsem se nechápavě.
,,Za to vyděšení mi dlužíš polibek. A ještě jeden na uvítání," vysvětlil a uculil se. Zkrátila jsem tu mezeru mezi námi a jednou ho políbila. Než jsem se nadála, tak náš polibek prohloubil.
,,To bylo za dva polibky," vydechla jsem a usmála se.
,,Teď už můžeme jít," řekl, chytil mě za ruku a zamířil ven z koleje.
---------------------
Ve Velké síni bylo na tuhle ranní dobu hodně lidí. Většina z nich byli prváci, kteří se báli, aby nezaspali, nebo šesťáci a sedmáci. Sem tam někdo z nižších ročníků. Posadila jsem se ke zmijozelskému stolu a porozhlédla se po něčem na jídlo.
Natáhla jsem se a podala si toust, máslo a marmeládu. Všechno jsem to na sebe natřela a konečně se zakousla.
,,Tady máte své rozvrhy." Za námi se ozval hlas profesora Snapea. Otočila jsem se a převzala si od něj dva papíry.
,,Děkujeme," řekla jsem, ale to už šel za dalšími studenty z naší koleje. Ten se svým jménem jsem si položila před sebe a ten druhý dala jeho majiteli.
,,Ale ne," zasténala jsem. První hodinu jsem měla Obranu proti černé magii s tou růžovou ropuchou. Poté dvouhodinovku lektvarů, kouzelné formule, přeměňování a bylinkářství.
,,Co se děje?" zeptal se zmateně Draco.
,,První hodinu mám s ropuchou." Draco se div nezadusil smíchy.
,,Já taky," dostal ze sebe.
,,Pujč mi rozvrh, prosím." Draco přede mě dal jeho rozvrh. Dala jsem si ho do jedné ruky a můj do druhé. Dnes jsme měli jen dvě hodiny společné, ale úterý celý den, ve středu tři hodiny, čtvrtek kromě jedné hodiny a v pátek zase vše.
,,Na cos došla?" zajímal se zvědavě. Podala jsem mu zpátky jeho rozvrh.
,,Že máme hodně společných hodin," odpověděla jsem s úsměvem. Draco se radostně usmál a začal se znovu věnovat snídani.
Po chvíli se k nám přidala Pansy s Blaisem. Tvořili jsme takovou zmijozelskou čtveřici, stejně jako Mia, Harry a Ron tvořili trio. Snape jim rozdal jejich rozvrhy a zamířil zase pryč.
ČTEŠ
Annabeth Raddle II. - druhý rok v Bradavicích
FanfictionAnnabeth se po návratu ze školy těší jenom na to, až zase uvidí své přátele. Nejenže má zakázané opouštět pozemek, na němž stojí jejich dům, nakonec je i s Lucindou nucena opustit bezpečí domu a ukrýt se na samotném hlavním štábu Fénixova řádu. Kon...