Annabeth:
Stála jsem před zrcadlem v koupelně a prohlížela si svoji podobu.
Zrzavé vlasy mi spadaly někam pod lopatky a oříškově hnědé oči zdobily moji tvář posetou pihami.
Hodně jsem se podobala Ginny. Alespoň nikdo nebude pochybovat.,,Zlato, už jsi?" ozvala se teta z druhé strany dveří. Zhluboka jsem se nadechla a otevřela dveře.
Za nimi stáli téměř všichni. Chyběli jen paní Weasleyová se svým manželem a Harry, který jel s panem Weasleym na Disciplinární řízení.
Všichni si mě překvapeně prohlíželi.,,Vypadáš-" začal George a prohlížel si mě od hlavy k patě.
,,- weasleyovsky," dokončil za něj Fred.
,,Je to teda dobré?" zeptala jsem se pro jistotu.
,,Stoprocentně. Vypadáš jako Ginnino dvojče," potvrdil Ron. Radostně jsem se usmála a vyšla z koupelny.
,,Tak pojďme dolů." Všichni jsme se rozešli po schodech dolů. Já šla jako poslední a Ginny přede mnou.
,,Kdyby se někdo ptal, tak se jmenuješ Maureen Weasleyová. Rodokmen nech na nás. Bylo by to moc složité.
Použijeme letax. První půjde Molly, za ní Ginny, ty, Hermiona, já a Tonksová. Připravené?" Všichni jsme kývli a přesunuli se ke krbu.
Paní Weasleyová, Ginny a Mia zmizely v zelených plamenech, které po vyřknutí místa vystřelily.
Nabrala jsem si do ruky letaxový prášek a vstoupila do krbu. Prášek jsem hodila pod sebe a vykřikla : ,,Příčná ulice."
Svět se se mnou zatočil a zmizel v zelené barvě plamenů sahajících až k mé hlavě.Najednou jsem se objevila ve výklenku Příčné ulice. Přede mnou stála paní Weasleyová, Ginny a Mia. Rychle jsem uskočila stranou, abych uvolnila místo tetě.
,,Dobré, Maureen?" zeptala se mě paní Weasleyová. Jen jsem přikývla a postavila se vedle ní.
,,Pulírexo," pronesla a očistila mi tak oblečení od sazí. Vděčně jsem se na ni usmála. Ve stejnou chvíli se v krbu objevila teta.
,,V pořádku?" zeptala se. Všichni jsme přikývli a čekali na posledního člena dnešní party.
Netrvalo dlouho a v krbu se objevila Tonksová. Stejně jako teta chvíli před ní si vyčistila hábit od sazí a vyšla z krbu.
,,Kam jdeme první?" zeptala se Ginny.
,,Pro knihy. Bude jich nejvíc, tak ať to máme z krku," ujala se slova paní Weasleyová. Poté jsme společně zamířily ke Krucánkům a Kaňourům.
Tenhle obchod jsem vždy měla jako nejoblíbenější. Samé knihy, ze kterých se může člověk naučit spoustu důležitých věcí.
V knihkupectví jsme se rozdělily a měly jít každý do jiné sekce, aby to bylo rychlejší. Na mě zbyly lektvary.
-------
,,Není jich nějak málo?" zeptala jsem se potichu tety, když jsme mířily s tetou z našich oddělení. V ruce jsem třímala poměrně málo knih, stejně jako teta.
,,Weasleyovi nemají tolik peněz jako my. Kupují některé věci z druhé ruky," vysvětlila mi teta.
,,Aha," hlesla jsem. To už jsme došly ke zbytku naší výpravy. Hermiona v rukách držela pár knih ze sekce formulí, zatímco Ginny z přeměňování. Paní Weasleyová a Tonksová ještě nedorazily. Měly to ke kase nejdál.
ČTEŠ
Annabeth Raddle II. - druhý rok v Bradavicích
FanfictionAnnabeth se po návratu ze školy těší jenom na to, až zase uvidí své přátele. Nejenže má zakázané opouštět pozemek, na němž stojí jejich dům, nakonec je i s Lucindou nucena opustit bezpečí domu a ukrýt se na samotném hlavním štábu Fénixova řádu. Kon...