26. Vlakem domů

4.5K 326 18
                                    

Stále třetí osoba:

Ráno došlo velmi brzy. Dívka se neochotně vyhrabala ze své postele a podívala se na budík, který hlasitě zvonil. Jediným pohybem ho zaklapla a zazívala. Bylo už osm, přesto byla stále unavená.

V noci toho zase moc nenaspala a kruhy pod očima se jí ještě prohloubily. Pansy už v pokoji nebyla.

Annabeth kouzlem ustlala postel a vydala se do koupelny, aby provedla ranní hygienu. Ani se nenamáhala snažit se nějak zakrýt kruhy. Pochybovala, že by se jí to s její kosmetikou podařilo.

Vlasy si rozčesala a nechala rozpuštěné dopadat na její záda. Za ten rok jí hodně porostly. Až teď si toho všimla. Zahnala tyto myšlenky dřív, než se mohly zkomolit někam jinak a hygienu si sbalila a uložila do kufru. Z pyžama se převlékla do normálního oblečení a kufr zavřela. Všechno ostatní si sbalila včera večer.

Rozhodla se jít na snídani. Seběhla schody do společenky a spatřila své přátele na sedačce nedaleko od ní. Došla až k nim.

,,Ahoj," pozdravila a vyrušila je tak z rozhovoru.

,,Ahoj," pozdravili ji svorně a Draco ji ještě políbil jemně na rty.

,,Ty teda vypadáš," neodpustil si poznámku Blaise a uchechtl se.

,,Díky za kompliment," řekla dívka ironicky. ,,Už jste byli na snídani?"

,,Čekali jsme na tebe," zavrtěla hlavou Pansy.

,,Proč jsi mě teda nevzbudila?"

,,Chtěla jsem, aby ses alespoň trochu vyspala," vysvětlila a pousmála se.

,,Tak to děkuji," odvětila Annabeth. ,,Jdeme?" Společně pak vyrazili na snídani.

Celou snídani do ní hustili, aby si zašla pro bezesný spánek k Pomfreyové. Prej se musí vyspat alespoň ve vlaku. Nakonec to vzdala a řekla, že si pro něj po snídani dojde.

Jak řekla, tak udělala. Jakmile skončila snídaně, zamířila na ošetřovnu v jejich doprovodu, aby měli jistotu. Požádala ošetřovatelku o jeden lektvar a vděčně jí poděkovala, když jí ho bez jakýchkoliv poznámek dala.

Jakmile nastalo půl jedenácté, skupinka zmijozelských se vydala k bráně hradu, odkud je kočáry odvezly na nádraží do Prasinek. Do odjezdu zbývalo ještě deset minut a ona nikde nemohla spatřit Harryho, Miu ani Rona. Ihned ji napadlo, že už jsou ve vlaku. A měla pravdu.

Byli hned na začátku ještě s Ginny. Annabeth zaklepala na sklo a otevřela dveře do kupé.

,,Bude moct vadit, když se k vám přidají i čtyři zmijozelští?" zeptala se a pousmála se.

,,Samozřejmě, že ne," zavrtěla hlavou Hermiona a pokynula jim, aby se posadili. Skupinka se nasáčkovala dovnitř a posadila se na volná místa. Netrvalo dlouho a vlak se rozjel. Prasinky se jim brzy ztratili z dohledu, stejně jako samotné Bradavice.

,,Měla bys jít spát," připomněl Draco a významně se podíval na svou přítelkyni. I Pansy s Blaisem po ní hodili pohled. ,,Slíbila jsi to," dodal, když se nadechovala, že bude odporovat. Poraženě vytáhla z kabelky lektvar na bezesný spánek a odzátkovala ho. Rychle ho vyklopila do sebe. Naneštěstí tento lektvar chutnal tak nějak neutrálně.

,,Vzbuďte mě, až se budeme blížit k nádraží," řekla ještě, než zavřela oči. Lehla si Dracovi do klína a hned usnula.

,,Co budete dělat o prázdninách?" nadhodila téma Hermiona a podívala se po všech přítomných.

Annabeth Raddle II. - druhý rok v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat