22. Útěk

5K 298 30
                                    

Jen malé upozornění - protože jsem zapomněla, že dvojčata utekla ještě před NKÚ a OVCE, tak to udělám následovně :D

Prostě to udělám tak, že něco bude z filmu, něco z knihy a něco moje fantazie :D

Pohled třetí osoby:

Od zproštění Siriuse uběhl týden, stejně tak od zkoušek NKÚ. Teď byl týden OVCE. Sedmáci se pečlivě připravovali na zkoušky, které je každý den čekaly.

Annabeth seděla na nádvoří a pozorovala školní pozemky. Už ji to nebavilo. Nebavilo ji, že ji mají všichni za lhářku, že musí předstírat rozchod s Dracem. Díky těm pitomým zákazům se už nemohli vídat, protože by mohlo padnout podezření.

Uklidňovala se však tím, že brzy bude školní rok pryč a ona bude zase doma. Přece jen, do konce zbývaly jen dva týdny. Představa nového domu, ve kterém bydlí společně s Harrym, Siriusem a Lucindou ji těšila. Už se nemohla dočkat.

Dívka se zvedla z lavičky a zamířila do hradu. Rozhodla se jít projít po hradě. V noci to raději nepokoušela a díky zákazům hodně studentů zůstávalo ve společenských místnostech či knihovně.

Nedošla ani ke dveřím, když k ní dolehl hluk ze vstupní síně. Zvědavě nakrčila čelo a pokračovala po sluchu.


Byla tam snad celá škola. Studenti byli rozestavěni do půlkruhu kolem něčeho, spíš někoho. Zmijozelka se protlačila dopředu a spatřila hned několik věcí.

Uprostřed chodby byla bažina, přes kterou by se člověk dostal jen pomocí loďky. Pak Fred, George a Protiva byli na jedné straně, zatímco Umbridgeová na druhé. Za ní se vyjímal vyšetřovatelský sbor, včetně Draca, Pansy a Blaise. I Filch s nějakým pergamenem.

,,Dobrá," přitakala ředitelka, aniž by odvrátila zrak od dvojčat Weasleyových. ,,Vy dva si teď vyzkoušíte, jaký trest čeká každého, kdo poruší školní řád."

Dvojčata se však jen ušklíbla. Fred se obrátil na svého bratra.

,,Myslím, že ne. Mám takový dojem, že jsme z docházky odrostli, co myslíš?" George souhlasně přikývl.

,,Máš pravdu, Fredie. Nejvyšší čas vyzkoušet schopnosti ve skutečném světě." Umbridgeová začala ve tváři rudnout. Podobala se ropuše ještě víc, než obvykle.

,,Accio košťata!" vykřikla dvojčata svorně, než stačila ředitelka něco říct. Annabeth pohotově uhnula z cesty, protože nevěděla, jakým směrem košťata doletí. Jaké štěstí. Košťata proletěla přesně místem, kde ještě před chvílí stála. Dvojčata je uchopila do ruk a nasedla na ně.

,,Řekli bychom, že jsme vás rádi poznali, ale nemáme vykládat lži," ušklíbl se Fred.

,,Kdyby nás někdo hledal, najdete nás na Příčné ulici devadesát tři. V Kratochvilných kouzelnických kejklích bratří Weasleyů jsou dveře otevřeny každému bradavickému studentovi se slevou, který použije naše výrobky na vyhnání téhle ropuchy ze školy!" křikl George a ukázal prstem na Umbridgeovou.

,,Chyťte je!" vřískla ředitelka a baculatým prstem namířila na dvojčata. Než však stihli studenti z vyšetřovatelského sboru něco udělat, kluci se vznesli do vzduchu. Fred se ještě otočil na Protivu.

,,Dej jí za nás pořádně zabrat, Protivo," řekl hlasitě, aby ho každý slyšel. K překvapení všech přítomných se Protiva poklonil a zasalutoval.

Dvojčata zamířila ven, studenti jim byli v patách. Kluci ještě vyhodili několik jejich rachejtlí, které se zformovaly do písmene W a za potlesku a jásotu přítomných odletěli pryč.

Annabeth Raddle II. - druhý rok v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat