7.Part:

531 32 2
                                    

Egész vasárnap,a plafont bámultam,s nem tudtam mit kezdeni magammal.
Féltem,attól,hogy Harry hogyan fog velem viselkedni hétfőn,a suliban.
Tegnap a "majdnem"csók után,megkértem,hogy hozzon haza.Az egész úton,egy árva szót,sem szóltunk egymáshoz.
Rettenetesen fájt,hogy Harry-t szomorúnak láttam,de egyszerűen nem igazán tudtam,hogy mivel tudnám kiengesztelni.

Hétfőn végig a suliban,Harry és Hannah"szerelmetes",vagyis inkább "kanos" fejét kellett bambulnom.
Mondhatom remek volt!
Hál Istennek,Bowie mellettem volt,mert különben elviselhetetlen lett volna.Megszívattunk pár elsőst,ami nagyon buli volt.Hazefele megdobáltunk pár kocsit tojással,majd futottunk,mivel "üldöztek" is.
Kész akció film volt!Na,jó nem,csak nagyon élénk a fantáziám.
Amikor Bowie elment,szétestem.Csak fetrengtem az ágyamon,és csak arra a képre gondoltam,amin Harry és Hannah csókolóztak.Szar volt erre gondolni,mert csak még jobban megbizonyosodhattam arról,hogy Harry-t nem érdeklem.Egyáltalán.
Arról kezdtem gondolkodni,hogyan figyelne fel rám Harry,mikor eszembe jutott.
Azonnal tárcsáztam a lányokat,akik öt perc múlva be is robbantak.
-Az eljárás neve legyen mondjuk,"Hogyan csavarjuk az ujjunk köré,Harry kibaszott Styles-t."-nevetett fel ördögien Becca.Kezében egy rakat ruha volt.Omo!Ez komolyan végigcipelt egy fél szekrényt,az utcán!?
Nem komplett..de ezért a legjobb barátnőm,Bowie mellett.
-Vagy "Hogyan kergessük,az őrűletbe!"-lelkesedett Bowie.
Furcsa fejjel néztünk rá,mire ő megvonta a vállát.
-Jajj,csajok!-kezdtem ujjongva.
-Ez már rosszul kezdődik..-sóhajtott egyet Becca.
-Kuss.-intettem le.-Bevetjük,a nagy ágyút.-néztem rájuk gonoszan vigyorogva.
Egymásra néztek,majd rám.
-Azt,a nagy ágyút?-kérdezte Becca nyomatékosan,mire csak bólintottam.
-Hát akkor,kezdődjön az átalakítás!-nevetett fel Bowie,majd megindult felém.

Három teljes óra múlva,újratöltöttük a szekrényemet,ultra szexi,ultra mini ruhákkal.A hosszú szőke hajam,most rozsdavörösen izzott,amit megspékeltünk pár fekete tinccsel.Magassarkúkat iktattak be,a tornacipőim helyett.
A tükör előtt álltam,oldalamon Bowie-val és Becca-val.
Gonoszan mosolyogtam magamra.
-Készülj Styles,mert a pokolba kergetlek!-mosolyogtam magam elé.
-Ez a beszéd.-öklözött le velem Bowie.
-Az elkövetkező időszakot,vègigfogja szenvedni.-bólogatott,majd végigsimított fekete miniszoknyáján.A stílusom maradt,a régi,viszont a lányoké.Huhuu!"Enyhén"punkok lettek,aminek nagyon örültemBowie fekete hajában lett "pár"szőke tincs,ami állítása szerint nagyon,vageszra sikeredett.
Átlépett a sötét oldalra!Örömömre.
A vöröske megismerte a fekete vonzerejét.Most csak azt hordja,na meg a szegecseket tonna számra.Haját egy nyiszantással levágta,vállig érőre,s befestette velünk barnára.
És mindezt három óra alatt!!Királyak vagyunk!!
-Tetszik?-kérdezte Bowie a ruhámra nézve.
Fekete szakadt harisnyát viseltem,bakanccsal meg egy fekete mini szoknyával,plusz fehér trikót,felette lukacsos felsővel.
A szememet kihúztuk,a hajamat pedig Becca,feltűzte.Úgy festettem,mint egy punk ribi,de tetszett.
-Nagyon.-mosolyodtam rá.
Előre dobtam,vörös hajamat,majd a lányok felé fordultam.
-Megfog őrűlni!-nyugtázta Bowie.Az egyszer biztos!-Na de vedd le ezt a ruhát!
-Miért?
-Mert ez fogod,holnap felhúzni.-mondta önelégülten vigyorogva.
Gyorsan átöltöztem,majd a lányok felé fordultam.
-Halljátok ez a suliújságban akkora sztori lesz.-nevetett Becca.Elképzeltem,hogy rólunk irnak.

"Willow Thompson,berobbant.
Nem csak a személyiségével,de a vadiúj külsejével is.
Ime a punkhercegnő.
Mindebből barátnői sem maradhattak ki.Elképesztő stílusváltáson estek túl.A szőkéből rozsdavörösbe,a feketébe szőke tincsek,a vörösből barnába.Eszméletlen vagányak,mind a hárman,de a kedves lány mindent visz.Nem csoda hát,hogy a suli bárója,az alfahím,vagyis Harry Styles mellett.
Igazi punkherceg és hercegnő.

Friss sztori?Nem gond.."

-Lemerem fogadni,hogy Harry-t is beleszövik.-forgattam meg a szememet.
-Gondolhatod.Ha nem kavarnának,azt hiszik minden olyan unalmas lenne.-sóhajtott fel Bowie,majd az ágyamra ült.
-Szórakozzunk!-vetette fel Becc.
-Igyunk,vagy mi?-néztem rá furán.
-Ja,utána pedig köpjük le az erkély előtt,elhaladó embereket.-nevetett mint egy bolond.
Neki talán,nem kéne innia!
Igy is olyan,mintha belenne baszva.
-Ha részeg leszek,akkor felőlem!-vontam meg a vállamat.
Becca leszaladt a konyhába,majd poharakkal és egy üveg whiskey-vel jött vissza.
-Piaa!!-ujjongtam,majd felhajtottam az elsőt,amit Becca a kezembe nyomott.Először égette a torkomat,mint a pusztulat,majd melegség vette át,a helyét.
Becca előkapott egy vodkát is,majd jól meghúzta.
Mosolyogva fordult felénk.
-Hahaha.-nevetett folyamatosan,miközben jó nagy kortyokat ivott a szeszből.
Elvettem Bowie-tól a whiskey-t,majd jól meghúztam.
Kezdett az egész a fejembe szállni,de nem zavartEgészen addig a percig,amig eszembe nem jutottak Jeanna-ék,na meg Harry.
A bűntudat azonnal mardosni kezdett,belűlről,s rosszabb volt,mint maga az ital.
Felkeltem,majd kivánszorogtam az erkélyre.
Néztem az utcán elsuhanó,piros buszokat és kocsikat.
Összeszorult,a gyomrom,hacsak arra gondoltam,hogy most mit gondolnának rólam Tom-ék,de legfőképp Harry.
Becca ordibálása töltötte be az egész szobámat.
-Az istenért,Becca fogd már be!-kelt ki magából Bowie.
Soha nem láttam idegesnek,egészen mostanáig.
Kijött mellém,majd megszólalt.
-Jobb,ha megyünk.-bólintottam.-De a terv,nincs lefújva ugye?-kérdezte a szemembe nézve.
Elmosolyodtam,majd megszólaltam.
-Haladunk,a terv szerint.-intett egyet,majd kivonszolta Beccát a házból.
Sóhajtottam egy nagyot,miközben kezeimet az erkély korlátján pihentettem.A bűntudat ellenére,egy valamiben biztos voltam:Az ujjaim köré csavarom Harry Styles-t!

Köszönöm,annak,aki olvassa ezt a kis firkát.
Nagyon hálás vagyok érte.:))

XxxCamii

My Hero × H.S.Where stories live. Discover now