10.Part:

420 36 4
                                    

-Jeanne elvihetem,Tomas kocsiját?-néztem rá.
-Persze vidd csak.Szellőztesd ki a fejedet.-bólintottam,majd felkaptam a kulcsokat és kimentem a garázsba.
Ott állt,Tomas második szerelme.
Egy fehér BMW.
Kinyitottam a garázsajtót,majd beszálltam a kocsiba.
Elhelyezkedtem,majd beindítottam a kocsit,s elindultam vele.
Pontos célom volt.
Harry-ék nyaralója.
Tudtam,hogy most nem lesz ott,ahogyan senki más sem.Harry mondta,hogyha odaakarok menni,akkor a szőnyeg alatt megtalálom a kulcsot.

Mikor odaértem,leparkoltam az erdő előtt,majd kiszálltam a kocsiból.Bezártam,majd a ház felé vettem az irányt.
Egy öt perces séta után,már a házban toporogtam,ahol mint tudtam,nem volt senki.
Ámuldozva jártam be,megint az egész házat,mígnem a teraszon kötöttem ki.Sóhajtozva vágódtam bele,a hintaágyba.
Mielőtt elkényelmesedhettem volna,megszólalt a mobilom.
Harry keresett.
Automatikusan kinyomtam,mint a többit a nap folyamán.
Azon kezdtem agyalni,hogy mi a francért jó neki,hogy összetöri a szívemet,de választ nem kaptam.
Szörnyen fájt,hogy Hannah-val láttam őt,csókolózni.Mintha egy kalapáccsal,ütötték volna darabjaira a szívemet.Megint.

Ekkor hallottam meg a bejárati ajtó csapódását,meg egy ismerős hangot.
-Lux maradj ott,én addig megnézem,hogy ki van itt!-szólt Harry.
Már most,sajnálom a következő áldozatát.
A lépteket egyre közelebb hallottam,majd mielőtt menekülőre foghattam volna,megállított.-Mit csinálsz itt?-kérdezte lesajnálóan.
Lassan fordultam meg,s néztem szembe Harryvel.
-Én,csak..-kezdtem zavartan,majd megakadt a szemem,Harry pólóján.
Azon a pólón,amit én csináltattam neki.
-Tudom,azt gondoltad,hogy nem leszek itt.-sütötte le a szemét.-Figyelj Willow!Nagyon sajnálom..-nézte Harry a földet.
-Nem kell.-vontam meg a vállamat.-További jó szórakozást!-intettem neki,majd kikerültem,s elindultam.
-Hé.-kapta el a karomat.-Willow,köszönöm.Köszönöm,hogy itt vagy,pedig igen sokszor megbántottalak.Próbálok jó lenni,de talán javíthatatlan vagyok.-hajtotta le a fejét,szomorúan.
Francba!Ha az volt a célja,hogy bűntudatot ébresszen bennem,akor nyert!
-Nem vagy,javíthatatlan,csak vannak hibáid.-feleltem halkan.
Harry elmosolyodott.
-Köszönöm a pólót,imádom.-nézett a szemembe,ami azonnal megbabonázott.-Illetve a koncertjegyet.-bólintottam.
Elengedte a karomat,majd a zsebébe nyúlt,s előhúzott egy ugyanolyan koncertjegyet.
Most komolyan vett nekem egy koncertjegyet?
-Gondoltam mehetnénk együtt.
-Mivan Hannah-val?
-Ne csináld,Willow.Én veled akarok menni.Egy esély..-beharapta az ajkát,mire nekem görcsbe rándult a gyomrom.
A pillangók,a hasamban vadul csapkodni kezdtek,s úgy éreztem majd'meghalok.
-Egy esély.-tartottam fel a mutatóujjamat.
Harry arca felderült,majd felkapott,s megpörgetett a levegőben.
-Köszönöm.-puszilt arcon,mire rögtön elpirultam.
-Ki,az a Lux?
-Az unokahúgom.-mosolyodott el Harry.
Azonnal elszégyelltem magamat,amiért azt feltételeztem,hogy Harry egyik újabb szerzeménye.
-Hány éves?-néztem rá kiváncsian.
-Még csak 3.-mosolygott édesen Hazza.-Gyere bemutatlak neki.-megfogta a kezemet,és behúzott a házba.-Lux!!-kiáltotta Harry.
-Igeny,Hajjy bácsi?-totyogott be,a konyhába egy cukorfalat szőkeség.Mentem beleszerettem.
Mosolyogva figyeltem a kislány,minden mozdulatát,akárcsak Harry.
-Ő itt.-mutatott rám,Harry.Lux rám nézett,gyönyörű nagy szemeivel.-Willow Thompson.Ő is egy hercegnő,mint te.-mosolygott Hazza önelégülten, hol rám,hol a picúrra.
-Sziaa Wijjow.-felelte Lux pöszén,miközben a kis kezével nekem integetett.
Elmosolyodtam,és visszaintegettem neki.
-Szia Lux.-hajoltam le a kislányhoz.
Pink hercegnőruhát viselt,tiarával a fején.
-Milyen hejszegnő vagy?-kérdezte Lux.
Kérdőn néztem Harry-re,választ várva.
-Ő,az én hercegnőm.-Harry beharapta az ajkát,majd egyenesen a szemembe nézett.
Azonnal elpirultam,mire Hazza nevetve magához húzott.
-Ugye tudod Styles,hogy még mindig haragszok?-fordultam felé.
Karja vállamon pihent.
-Tudom,de jóvá fogom tenni,csak hagyd kérlek.
-Rendben.-bólintottam rá,kétkedve.
Szeretnék bízni Harry-ben,de egyszerűen olyan nehéz.
Ő annyira más,s félek,hogy ezt az egészet megint elfogja szúrni..szeretném remélni,hogy újra az igazi énjét veszi majd elő.
-Kéjsz enni,Wijjow?-húzogatta a ruhámat Lux.
Aranyosan mosolygott,miközben a szemembe nézett.
-Ha kapok.-mosolyogtam rá,majd lehajoltam hozzá.
-Pejsze.-bólintott egy nagyot.
Megfogta a kezemet,és egyenesen a konyha felé kezdett húzni.
Óvatosan lépkedtem,mellette,míg a konyhába nem értünk.
Harry egy tepsivel a kezében szorgoskodott,és láthatóan rántottát csinált.
-Áhh szóval Hazza,te rántottát is tudsz csinálni.-ültem le az előttem levő bárszékre,majd Luxot az ölembe vettem.
-Nem csak ezt,de igen ilyet is tudok.-fordult felénk,kacsintva egyet.
Elmosolyodtam.
-Luxie,mondd azt,hogy Harry bácsi.-mondta a bongyor hajú fiú Luxnak,aki óriási szemekkel nézett rá.
-Anya.-gügyögte Lux édesen.
-Nem azt mondd,hogy Harry bácsi.
Leraktam Luxot,a székre,majd kimentem a konyhából.
Felvettem a rezgő telefont,ami szerint Jeanne keresett.
-Igen,Jeanne?
-Hol vagy?-hangja tele volt aggodalommal.
-Harry-nél.-sóhajtottam.
-Beszéljetek.Majd gyere.-felelte vidáman,majd lerakta.
Minek örült!?Hjaj..
A farzsebembe csúsztattam a telefonomat,majd visszamentem a konyhába.
-Francba.-hallottam meg Lux,nevető hangját.
Amikor Luxie mellé értem,megszólaltam.
-Hé Luxie,ezt ki tanította neked?-vontam fel a szemöldökömet kérdőn.
-Hajji bácsii.-felelte határozottan,majd Hazza-ra mutatott.Harry erőteljesen a homlokára csapott,majd felnevetett.
Én is csatlakoztam hozzá,majd a végén már,a szőkeség is nevetett.
Nagyon jó volt látni,Harry-t nevetni.Örültem annak,hogy láthattam a gödröcskéit,és a csillogó szemeit.Na és a kislány..
Lux egyszerűen,egy tünemèny,s ha a közelében vagy,akkor lehetetlen nem mosolyogni.

Egy csoda;pont mint Harry.

Hogy tetszett,ez a rész?*-*
Szerintetek mi lesz a folytatásban?:)

My Hero × H.S.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang