| הארי |
מה לוקח לה הרבה זמן?
"בבקשה תסלחו לי."
קמתי מהשולחן בזמן שהם הפסיקו את השיחה ועברו לדבר בין עצמם. בריט נעלמה למשך עשרים דקות.
כפות ידיי החלו להזיע בזמן שיצאתי לבחוץ וראיתי שהיא לא נמצאת בשום מקום... לפתע אלפי מחשבות רעות הגיעו למחשבותיי.
מה אם מישהו חטף אותה?
מה אם היא ברחה ממני?
מה אם היא לא אוהבת אותי יותר?!אלוהים אדירים זה כל כך רע... איפה היא? תתקשר אלייה הארולד, תתקשר אלייה – תשאר רגוע זה בסדר.
הוצאתי את הטלפון שלי וחייגתי למספר שלה וזה צלצל וצלצל וצלצל. קיללתי בזמן שניתקתי ורצתי קלות לעבר אנשים ברחוב.
"תסלחו לי, ראיתם את חברה שלי? היא יצאה החוצה לפני כמה זמן ולבשה שמלה נוצצת-"
"הו אה," אמרה אחת הבנות שהחזיקה סיגריה והביטה לצד השמאלי שלה. "היא הייתה שם עם בחור שאחז בה ואז הם הלכו ביחד."
"מה?! אלוהים אדירים... היה לו שיער בלונדיני?"
"כן." היא אמרה בבלבול.
"אלוהים אדירים-" הוצאתי את הטלפון שלי וחייגתי למספר שלה לפחות חמש פעמים בזמן שרצתי לרכב שלי ונסעתי כמו משוגע.
"שלום זאת בריט, מצטערת שאני לא יכולה לענות לטלפ-"
"לעזאזל!" צעקתי בזמן שזרקתי את הטלפון שלי והעברתי את אצבעותיי בשיערי. אני יודע שאני בטח מתחרפן על שום דבר אבל, אלוהים אדירים לא זה כל כך רע.
היא אף פעם לא תלך איתו- נכון? לא. אני מכיר אותה- היא לעולם לא תעזוב איתו. אלוהים אדירים אני מקווה שהיא בסדר... כדאי לו לא פאקינג לגעת בה.
| בריט |
"למה אתה עושה את זה?" שאלתי בזמן שהלכנו במורד הרחוב.
"בגלל שאני אוהב אותך בריט," אנדרו אמר וצחקתי בזמן שלגלגתי את עיניי.
"אתה משוגע מזדיין."
"באמת? אני מעדיף לחשוב שהחבר הזקן שלך הוא משוגע."
"הוא – הוא לא זקן אידיוט – והוא יותר גבר משאי פעם תהיה."
"בגלל שהוא צריך וויאגרה?"
"אלוהים אדירים לא הוא לא צריך! עוד דבר אחד רע עליו ואני אלך... הוא בטח מחפש אותי."
"יופי, אני רוצה שהוא ידאג," הוא חייך וגלגלתי את עיניי מהפרצוף הדוחה שלו.
"הסיבה היחידה שאני עוקבת אחרייך היא שאתה שתוי כרגע וכמעט נדרסת על ידי מכונית."
"אז אכפת לך ממני?"
"אפילו לא קצת, אני לא רוצה שתהרוס מכונית של מישהו," נזפתי והעיניים שלו נפערו.
YOU ARE READING
Patient №119 (Harry Styles AU)
Fanfiction"ד"ר סטיילס יקבל אותך עכשיו." - הכותבת: HarrysBunnyBoo ♥