5

23.7K 515 459
                                    

"הארי," היא גונחת, מקמרת את גבה נגד החזה שלי בזמן שאני מחליק לתוכה, מוודא שאני דוחף לאט כדי שאני לא אכאיב לה.

אני בטוח שכל הבנים הקטנים האלה לא יכלו לזיין אותה בצורה שאני יכול.

"איך את אוהבת את זה מותק?" אני שואל, היא מתנשפת כשאני דוחף עמוק יותר. היא רועדת מתחתי, הגוף הקטנטן שלה גונח ומתנשף בכבדות.

"חזק יותר," היא מתחננת ואני מחייך.

"הו מותק, את רוצה את זה קשה?"

"כן, כן!" היא צועקת כשאני נדחף בחוזקה לתוכה, שם את מותני נגד שלה, שם את הביצים שלי עמוק. (-למה הארי.... למה)

"תתחנני אליי חתלתולה, אני אוהב את זה כשאת מתחננת." (-לא סיכמנו להפסיק להגיד חתלתולה?) אני לוחש, השפתיים שלי מוצצות את עצמות הבריח שלה בזמן שהציפורניים שלה נגררות בצדדים שלי.

"חזק יותר! תזיין אותי חזק יותר בבקשה הארי!" היא מייללת, מזיזה את המותניים שלה בתנועה מעגלית כך ששנינו גונחים.

"את רוצה את זה קשה?"

"כן," היא מתנשמת ואני מפסק את הרגליים שלה.

"חכי," אני מחייך בזמן שאני נטרק לתוכה בחוזקה. העור שלי פוגע בשלה בזמן שהיא צועקת לחדר החשוך.

"לעזאזל!" היא צועקת, הגוף שלה רועד בזמן שהיא אוחזת בשיערי ומנשקת את אורך הלסת שלי.

אני מכה את האיבר שלה בלי רחמים, צופה בה מייבבת ורועדת מתחתיי. היא מביטה מטה אליי מזיין אותה והיא מייבבת.

"אל תפסיק." היא רועדת, זורקת את ראשה אחורה בזמן שאצבעות רגלייה מתגלגלות והידיים שלה מאגרפות את שיערי.

"תגמרי בשבילי חתלתולה," אני אומר בקול צרוד בזמן שאני נטרק חזק יותר, עמוק יותר אל התמימות שלה גורם לה לצרוח את השם שלי.

היא גומרת, מתכווצת סביב האורך שלי בזמן שהיא רועדת ומשקשקת (-שקשוקה) בגלל האורגזמה שלה.

אלוהים היא כל כך יפה. השפתיים שלה נפוחות, הלחיים שלה בגוון ורוד עדין והעיניים שלה זוהרות.

אני משחרר את עצמי לתוכה בזמן שהיא מצייצת ונועצת את הציפורניים שלה במורד הצדדים שלי, גורמת לי לנהום.

"אהבת את זה מותק?" אני שואל, מנשק את קו הלסת שלה בזמן שהיא נרגעת, מתנשמת בכבדות.

"כן... אהבתי את זה." היא אומרת ואני מחייך, באיטיות מנשק בשביל לכיוון האיבר הרטוב שלה. היא מתנשפת כשאני מלקק את הבלגן שלה, מוצץ היקים בירכיים שלה.

"שלי," אני אומר בצרידות, מנשק בחזרה אל הפה שלה. "את שלי."

|בריט|

הוא חוזר עם מגבת רטובה וכוס מים. הוא מנקה את עצמו ואותי לפני שהוא מושיט לי גלולה ורודה.

Patient №119 (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now