- 16. Bölüm -

1.5K 78 12
                                    

Gözlerimi etrafda gezdirdikten sonra , ışığın yavaşça başka yöne gittiğini fark ettim. Aşağıdan biraz daha yukarı çıktı ... Çıktı ... Çıktı. Karşılaştığım yüz tabi ki Selim'di. Orada öylece durmuş, bana gülümsüyordu.

-Ne yapıyosun Selim?

-Hiiç! Takılıyorum öyle, sen ne yapıyosun ?

-Ya sen delirdin mi ? Ne işin var orda ? İn aşağıya, şu yerdekini de sil! Rezil edeceksin beni!

-Hoşuna gitmedi mi ya? Beğenmedin mi ?

-Öyle bi şey demedim!

-Hoşuna gitti yani.

-Öyle bir şeyde demedim!

-Tamam. Oflamıcam. ( Sırıtarak ) Çok bağırıyosun, yakalancam!

-Üşüdüm ben içeri giriyorum, sen de yakalanmadan git artık hadi! Bi gören olcak, rezil olcaz!

-Tamam öyle olsun ... İyi geceler... Belki rüyana girerim.

İstemsizce sırıttım.

-İstemez! Orda bari rahat bırak ...

Sırıtarak camı kapattım. Bir an önce yatağıma girip, uyumak istiyordum. Üzerimi değiştirip, yatağa girdiğimde Almila kapıyı tıklatmadan içeri girdi!

-Şebnem uyudun mu ?

-Almila! Şu kapıyı tıklamayı öğren artık!

-Boşver şimdi sen kapıyı, tık'ı ne oldu anlatsana ?

-Bi şey olmadı, neyi anlatacağım ?

-Ya sen artık bana hiçbir şey anlatmıyorsun! Kırılıyorum bak! Söylesene, niye çağırmış seni Selim'in babası ?

-Selim'in işi ya ... Oyun çevirmiş işte. Güya benle barışmak için falan.

-Eee ?

-E sii işte asansörde kaldık güya falan, ama olmadı yani.

-Barışmadınız mı ?

- Yooo!

-Ama sen bi sakin, bi huzurlu görünüyorsun ?

-Öyle mi görünüyorum ?

-Evet, yüzüne bi renk gelmiş!

-Özür diledi ...

-Selim mi ?

-Yok Harun bey!

-Harun bey senden niye özür diledi ya ?

-Ayh Almilla!!! Tabi Selim diledi, kim dileyecek!

-Ayyyy sen ne dedin Şebnem ?

-Bi şey demedim.

-Doğru dürüst anlat şunu, konuştunuz mu adam akıllı ?

-O konuştu ben dinledim diyelim. Tabi konuşmadan önce kötü şeyler oldu. Ama hatırlamak istemiyorum. Neyse ... Beni eve bıraktı. Tam içeri girecektim bi başladı, yarım saat özür diledi. Ben sadece dinledim ... O böyle şiir gibi konuştu durdu.

-Yumaşamışa benziyorsun ...

-Yaniiii! Gibimsi ...

-Eee sonra sonra ? Sen ne dedin ?

-İyi geceler diledim, eve girdim.

-Bu kadar mı ?

-Biraz önce de cama ışık tuttu sersem! Karşı apartmanın balkonuna çıkmış. Yere de kocaman yazı yazmış. "Kaldığımız yerden değil, en baştan sev beni" diye!

Başka Bir Şey ... (ŞebSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin