- 7. Bölüm -

2K 85 23
                                    

Gece oldukça geç olmuştu. Selim'in kollarında müzik eşliğinde kaybolmuş, zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım.

-Şebnem ? Canım ...
-Hı ?
-Geç oldu, çıkalım mı artık ?
-Ama iyiydi böyle ...
-Saat 2'ye geliyor Şebnem ...
-İki mi? Allah! Benim yarın sabah 9'da reklam görüşmem var.
-Ne ara 2 oldu saat ...
-Saatlerdir dans ediyoruz Şebnem!
-İnanır mısın sanki 1 saat anca olmuş gibi, hiç fark etmedim ya ...

Selim şamşallığım karşısında sırıtıp, kolumu çekiştirdi.


- Tamam hadi yürü, erken kalkacaksın yarın!

Arabaya bindiğimizde bugünden beri aklımda olan bir konuyu nihayet Selim'e açtım.

-Selim
- Efendim ?
-Yarın benimle görüşmeye sen de gelsene ...
-Niye ?
-Bilmem, belki reklamlarına uygun kişi sensin! Seninle çalışmak isterler belki ... Benim sevgilimden daha iyi jön mü bulacaklar ?
-Sen bana iş mi ayarlamaya çalışıyorsun ?
-Yaniii ... Cafe ile olacak gibi değil, ek iş lazım bize. Tekneni geri alamayız cafeden kazandığımızla ...
-Reklam neyle alakalı ?
- Erkek parfümü.
- Vay vay ... Demek bloğunuza erkekler ilgi gösteriyor ki, erkek ürünleri
reklamları almaya başladınız Şebnem hanım!
- Beni kıskanman hoşuma gidiyor Selim'cim ama konumuz bu değil!
- Nasıl biri arıyorlarmış bakalım reklam için ?
-Yani tek kriterleri yakışıklı olması.

"Bakıyım" diyerek elimle çenesini tutup, "Gideri var!" dedim gülümseyerek. Ve elimi indirdim.


- Şebnem ...
-Geçen hafta bulamamışlardı. Allah'ım inşallah hala arıyorlardır ya ...
- Sen niye bu kadar istiyorsun bu reklamda yer almamı ?
-Parası iyi çünkü ... Tekne için para biriktiricez, siftahımız yüksek bir
miktar olsun dimi ?
-Kıskanmıcak mısın ?
- Aman niye kıskanıyım ? 2 foto çektircen parfüm elinde, sitenin sağında solunda yer alcan işte. Benim bloğuma hep kalbi dolular giriyor zaten. Seni ne yapsınlar onlar. Ayrıca neyine sarkacaklar ? Fotoğraflarına salya akıtsalar kaç yazar ? Sen onları görcek misin ? Hayır! Kimin yanındasın? Benim ... O zamaaaan.....
-Şebneeem!
- Niye bağırıyorsun be ?
- Devrelerin yandı yine sevgilim! Arabada olmasak başka türlü sustururdum ya neyse!
- İyi be, sustum. Yola bak sen ...

Selim yine yüzüne o kocaman gülümsemesini takınmıştı. Küçük atışmaların sonunda ikimizde hep sırıtırdık. Birbirimizi yemekten amaçsızca zevk aldığımız ortadaydı.

- Özgür'ün evi -

- Yavaş ...
-Hepsi uyumuş ya, tek bir odada ışık yanmıyor.
- Saat gecenin iki buçuğu Selim.

Küçük adımlarla nihayet Selim'in odasına vardık. El yordamıyla bulduğum düğmeye dokunarak odanın ışığını yaktım. Elimdeki çantayı yatağın çarprazındaki tek kişilik koltuğa fırlatarak yatağın üzerine oturdum. Küpelerimi çıkartıp komidinin üzerine koyarken bi yandan göz ucuyla üzerini
değiştiren Selim'i seyrediyordum.

- Selim ya, ben çok alıştım böyle tadilat bitince eve gidicez ya garip gelicek bana. Odamı falan yabancılayacağım valla...
-Odanı mı yabancılayacaksın ? Odan da beni mi arayacaksın sevgilim ?

Elime geçirdiğim yastığı Selim'e fırlattım. Ve sırıtarak çemkirmeye başladım.


-Ne arıycam seni be ? Sen ararsın beni, yastığına sarılırsın artık ...
- Ama o senin gibi kokmuyor !
- Yaaaa ...

Göğsüne başımı yasladım. Kollarıyla beni sarıp, sıkıca kendine bastırdı. Sonrada saçlarımdan koklayarak bi kaç kez öptü.

-Hemen uyuyalım mı, çok yorulmuşum.
- Üzerini değiştir Şebnem, bunlarla mı uyuycaksın?
- Yaaa çok üşeniyorum !
- Bak ben soyarım seni he ?
- Ay yok! Dur dokunma ... İş başka yerlere gider sonra, hiç uğraşamam! Uyumam lazım benim! Yarın çok yoğun bi gün olcak ...
- E hadi bakalım o zaman, pijamalarını giyde yatalım.
- Tamam geliyorum ben , sen gir yatağın içine.

***

Banyoda üzerimi değiştirip, makyajımı temizledim. Banyodan çıkıp, yatağa doğru ilerlediğimde Selim çoktan uykuya dalmıştı. Bi kaç saniye gülümseyerek onu seyrettim. Yatağın içine girip, komidinin üzerinde duran gece lambasını kapattım. Başımı Selim'in boyun ve göğüs arasında kalan kısma gömdüm ve elimi kalbinin üzerine koyarak uykuya daldım.


----

( Reklam görüşmesi )

- Selim gelmek üzereler, kravatın niye bozuk senin ? Ya hiç özenmiyorsun ya hiç!
- Sen de fazla abartıyorsun ama Şebnem!
- Senin için uğraşıyorum burda! Yaklaş, kravatını düzeltelim.



Başka Bir Şey ... (ŞebSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin