-25. Bölüm-

1.1K 58 24
                                    

( Son 5 bölüm ... )

Ananemin meraklı olduğu her halinden belli olan "Şebnem" seslenişiyle, Selim de ben de donup kalmıştık. Panikle Selim'in gözlerine baktım. Parmağını dudağıma götürerek, kaşlarını kaldırdı. "Sus" diye fısıldadı.

-Şebnem? Kızım niye ses vermiyorsun, gece gece ne kalktın yatağından da banyoya girdin? Hızlı hızlı da nefes alıp veriyorsun...

Yutkundum. Çaresizce Selim'e bakmaya devam ediyordum. Kafamı iki yana sallayarak, "Ne dicem?" imasında bulunuyordum ki Selim kapının arkasında duran bornuzu yerinden çıkartıp hemen benim üzerime geçirdi. Yerdeki eşyalarını da alarak, parmak uclarında küvetin içine girerek perdeyi çekti. Perde aralığından el kol hareketi yaparak duşa gireceğimi söylememi istedi. Gözlerimi sıkıca kapatıp, derin nefes aldım ve anahtarı çevirerek kapıyı açtım.

-Anane?

-Şebnem sen burda napıyorsun?

-Duşş... Ee anane burası banyo!

-Onu görüyorum kızım, ama gecenin yarısı banyoda ne yapıyorsun onu soruyorum ? Nefes nefese de kalmışsın!

-He ...

Alnımı, elimin tersiyle sildim.

-Ben... Ben kötü bir rüya gördüm de anane. Ter içinde uyandım. Böyle bi baktım; göl olmuş sırtım, üstüm başım falan ... Ben de dedim bi duşa gireyim. Terim üzerimden gitsin. Bi kendime geleyim.

-Hı ... Ben sana çocukluğundan beri diyorum! İzliyorsun korkunç korkunç filmleri, sonra rüyana giriyor işte!

-Ya işte, aynen aynen. Eee sen ? Senin ne işin var bu saatte ayakta?

-Ben dişlerimi fırçalamayı unutmuşum, rahatsız etti. Fırçalayıp geri yatcam, sen gir duşunu al.

-Yok sen dişlerini fırçala, ben beklerim anane. Hadi fırçala ...

-Kızım gir sen duşuna. İşim uzun sürer benim, hadi gir bir an önce al duşunu.

-Peki madem.

Geri geri adımlar atarak küvete girdim. Perde aralığından Selim gözükmesin diye atla karayı seçiyordum resmen.

-Bornozla mı giriyorsun Şebnem?

-Heee ... Bornoz! Unutmuşum ben onu. Ee anane arkanı dön!

-Tamam döndük döndük, sanki de hiç görmedik. Elimizde büyüdün, elimizde. Az mı altını almadım ben senin ?

-Anaaaaneeeeeeeeee!

Selim yüzünü kapatarak, kıs kıs sırıtıyordu.

Parmağımı önce dudağıma götürerek "sus" işareti yaptım, sonra beş kardeş moduna geçerek yüzüne salladım. Sessizce fısıldadım ; "Gülmeeee!"

Elimi Selim'in ağzına götürüp, sıkıca bastırarak kapattım. Diğer elimle o sırada suyu açtım. Bütün muzur ifademle Selim'in ıslanmasını seyrediyordum. Önce gözlerini devirdi, daha sonra benden daha akıllı olan sevgilim boşta kalan ellerini vücudumda gezdirmeye başladı. Elimi ağzından çekerek, ellerini itmek için kullandım. Selim'se beni yakalayarak, arkamı döndürdü ve sıkıca sarıldı. Suyun altında, birlikte öylece ıslanıyorduk. Dudaklarını boynuma sürtmeye başladığında, istemsizce inledim.

-Şebnem iyi misin kızım?

-İyiyim anane, su sıcak geldi de bi anda.

Kafamı geriye doğru uzatıp, Selim'in gözlerinin içine baktım. Dudaklarımı kımıldatarak "uslu dur" dedim. Selim bana aldırmadan, belime doladığı kollarını daha sıkırak, burnunu saçlarıma dayadı.

Başka Bir Şey ... (ŞebSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin