Když jsem si sedla, Paul mě chytil okolo pasu. Dal mi pusu na tvář. Já se neudržela a musela jsem mu dát pusu na pusu.
Po chvíli jsme si lehli, povídali a koukali do nebe. Lehla jsem si na jeho dokonalou hruď (Paul hraje fotbal a má břišáky), a skoro jsem usínala.
V tom mi začal zvonit mobil.
Volala mi Betty. Prý že nakonec nikam nejedou, jestli nechci jít ven... Bože, zrovna teď, jsem si pomyslela.
„Promiň, teď nemůžu, kdyžtak zítra." odpověděla jsem jí.
„Ok"...odpověděla mi krátce Betty.
Pak jsem slyšela píp, jak Betty hovor típla.
Paul se mě zeptal kdo to byl.
Řekla jsem že Betty.
Když se začalo stmívat, vyrazili jsme domů. Paul mě dovedl domů, a než jsem ho opustila, dali jsme si pusu a objali se.
Mamka uslyšela že jsem doma a šla za mnou. „Tak co, jak se měla venku Veru? Dáš si něco k večeři? " zeptala se mě.
„Bylo to super, dám si něco za chvíli, uděláš mi prosím míchaná vajíčka se slaninou? " odpověděla jsem jí.
„Za deset minut je budeš mít v pokoji" řekla mi.
„Díky mami, miluju tě."
„Já tebe taky." opáčila mi.
Šla jsem do pokoje, sundala si triko a kalhoty, odlíčila se a šla si dát vanu.
Vzala jsem si nové pyžamo z NewYorkeru.
Do vany jsem si dala voňavou BathBomb z Lushe. Když bomba došuměla, celá koupelna krásně voněla a voda ve vaně byla modrá.
Když jsem vylezla z vany, dala jsem si mokré vlasy do ručníku, lehla si na postel a četla si knížku o Zoelly; Girl online. Byla super.
Za chvíli mi mamka zaklepala na dveře a přinesla mi míchaná vajíčka se slaninou. Pochutnala jsem si na nich. Sešla jsem po schodech dolů. U stolu seděl táta.
„Ahoj tati." pozdravila jsem ho.
„Ahoj Veruš." odpověděl mi, a víc jsme se nebavili.
Šla jsem si nalít čaj. Koukla jsem na hodiny na kuchyňské lince, bylo už neuvěřitelných 19:24.
Šla jsem zpátky do pokoje, a otevřela notebook a asi hodinu a půl jsem koukala na videa na YouTube.
V devět jsem vstala šla lovit do skříňky nějaké sladkosti. Našla jsem tam Nerdíky, mojí nejoblíbenější sladkost ever. Byly broskvovo-borůvkové.
Až jsem je snědla, došla jsem si vyčistit zuby a pak jsem šla spát. Dobrou.
ČTEŠ
Život znuděné čtrnáctky
Teen FictionTahle knížka je o čtrnáctileté Veronice a jejich každodenních problémech teenagerů. Pojďte se nad nimi pobavit. :)