Kapitola IX.

77 6 3
                                    

Betty mi nejdříve nevěřila. Řekla jsem ji že se to nesmí nikdo dozvědět. Byl byl by to průšvih. Ve čtrnácti letech.
Další den ráno ve škole, když Bruno přišel do třídy, usmál se na mě a objal mě. S pusou.
Hodně lidí ze třídy na nás koukalo. Asi nevěděli že s Brunem chodím.
Potom jsem zamířila na záchod. Ze třídy za mnou vyběhla Bella. Třídní zpravodajka. Hlavně ji nesmím nic říct.
Ahoj Veroniko. Ty chodíš s Brunem?"
zeptala se mě.
„Ehm... Ne, jsme dobří kamarádi. Je něco špatně, nebo co?" odpověděla jsem.
„No... Jen že se mi taky líbí. Ale to nic. " řekla.
Kdybych ji teď řekla pravdu, tak se asi zblázní. Ta by zezelenala závistí. Dostala bych výbuch smíchu.
„Aha.. " odpověděla jsem jí sladce.
Pokračovala jsem v cestě na záchod.
Když jsem přišla do třídy, a posadila se, Bruno se mě zeptal.
„Na co se tě ptala Bella? "
Jen jestli už mám hotovou tu slohovku na pondělí, co nám zadala učitelka. " odpověděla jsem nepravdu.
Když byla třetí hodina, výtvarka, šla jsem na záchod. Za chvíli někdo vyšel ze třídy. Byl to kdo jiný než Bruno.
Doběhl mě a chytil mě okolo pasu. Dal mi pusu a já se mu vysmekla, protože jsem potřebovala na záchod. Bruno se vydal na klučičáky. Když jsem přišla do třídy, učitelka zrovna rozdávala čtvrtky. Malovali jsme oči. Není to úplně nejlehčí, ale namalovat to se snahou jde. Mám jedničku.
Na obědě jsem potkala Betty. Trošku jsme se pohádaly. Betty si nechtěla sednout k naší třídě, a já k té její. Tak jsme seděly každá u té své.
Po škole, když jsem přišla domů, šla jsem na notebook. Chvíli jsem se koukala na nějaké DIY videa na YouTube. Rozhodla jsem se, že si udělám koláž z fotek a dám si ji na zeď. Výsledek byl přijatelný.
Cinkl mi Messenger. Betty. Jestli nechci jít ven.
Klidně" odepsala jsem na to, „ve tři u školy. " ještě jsem dodala.
Když bylo třičtvrtě na tři, hodila jsem na sebe svoje oblečení, napsala jsem mamce že jdu ven, a vyšla z domu. Po cestě jsem se ještě stavila v obchodě pro chipsy a CocaColu.
Šly jsme s Betty do parku. Sedly jsme si na lavičku a povídaly. Už jsme na sebe nebyly naštvané. Když mi Betty řekla vtip, začala jsem se smát.
Vtip zněl takhle :
Mamut prochází pralesem a najednou ho přepadne stádo mladých slonů. Sloni ho zmlátí, dokopou a odejdou. Mamut se zdvihne, otřese se a zanadává: "Zkur*ení skinheadi !"

Strašně jsem se tomu smála.
Povídaly jsme si dál. Když jsem se koukla na mobil, kolik je hodin, bylo 16:04. Už hodinu jsme si povídaly. Přestalo nás jen to povídání bavit, tak jsme zašly k Betty, pro její fenku Penny, a šly jsme s ní ven. Vzaly jsme s sebou i tenisák a házely jsme jí je. Byla to zábava .
Když jsem přišla domů, máma i táta byli doma. Zase jsme se pohádali jen kvůli prkotině. Mámě se totiž nedoručila ta sms že jdu ven. Bála se o mě.
Dala jsem si večeři, umyla jsem se, a šla jsem do postele, koukat se na videa YouTuberů. Pak jsem si nechala rozsvícenou jen malou lampičku, četla si Girl Online od Zoelly, a poslouchala svoji nejoblíbenější písničku; Ex's & Oh's od Elle King.
Usnula jsem. Dobrou.

Život znuděné čtrnáctkyKde žijí příběhy. Začni objevovat