Ξύπνησα στης έξι και μισή! Έμεινα ξαπλωμένη και μπήκα στο fb... Είχα ένα μήνυμα! Ήταν από την Ειρήνη!
Το βράδυ θα βγούμε! Θα περάσω στης 8 φιλία =*
Δν μπορώ να κάνω και τίποτα! Ότι και να πω θα βρει κάτι και θ με πείσει οπότε απλά θα κάτσω να την περιμένω!
" Μαρία!"
Άκουσα την μαμά μ να μ φωνάζει! Δν πρόλαβα να απαντήσω και είχε είδη ανέβει στο δωμάτιο μ και μπήκε μέσα!
" Το σαββατοκύριακο θα πάμε να δούμε κάτι παλιούς φίλους! Δν θέλω να κανονίσεις τίποτα! Θα έρθεις μαζί μας!"
" Εντάξει! Α και να σου πω σήμερα θα βγω με την Ειρήνη! "
" Μέσα στην βδομάδα!??"
" Η ειρήνη δν θα με ακούσει! Δν θα αργησω! "
" Καλά στης μια να είσαι εδώ!"
" Ευχαριστώ! "
Της είπα και την αγκάλιασα! Της έδωσα ένα φιλί και πήγα να κάνω μπάνιο!
Όταν βγηκα η ώρα είχε πάει 7:35 όπου νανε θα ερχόταν η Ειρήνη! Πάντα ερχόταν πιο νορις για να ετοιμαστουμε μαζί!
Αφού στεγνωσα τα μαλλιά μ η ώρα πήγε παρά τέταρτο! Το κουδούνι χτύπησε και της άνοιξε η μαμά μ! Ανέβηκε στο δωμάτιο μ και εγώ εψαχνα τι να βάλω!
" Ακόμα να ντυθεις?? "
Με ρώτησε!
" Οχτώ είπαμε! "
"Ναι αλλά ξέρεις ότι πάντα έρχομαι πιο νορις!"
" Τέλος πάντων βοήθα λίγο να δω τι να βάλω! "
" Πήγαινε βαψου και χτενισου και θα σου βρω εγώ κατι!"
Δν είπα κουβέντα παρά πάνω και έτρεξαν στο μπάνιο! Έβαλα αι λάινερ ένα σκούρο ματ κραγιόν και μασκαρα! Ισιοσα τα μαλλιά μ και βγηκα να δω τι μ είχε βρει η Ειρήνη!
Όταν βγηκα είδα πάνω στο κρεβάτι μ ένα μπορντό φόρεμα! Αυτό σίγουρα δν ήταν δικό μ!
" Δν βρήκα κάτι καλό! Πάλι καλά που σου έφερα κάτι και εγώ!"
" Ναι!"
Είπα και πείρα το φόρεμα! Το έβαλα χωρίς καμία δυσκολία! Ήταν μια παλάμη πιο πάνω από το γόνατο με δαντελωτά μανίκια!
" Ουαου είσαι πανέμορφη! "
" Ναι Οκ πάμε!"
Έβαλα τις μαύρες μ γοβες και φύγαμε! Πήγαμε στο πιο κοντινό κλαμπ που υπήρχε! Καθησαμε σε ένα τραπεζάκι κοντά στο μπαρ!
YOU ARE READING
Σε Ξερω?
RomanceΗ κ.α. Σοφία έχει μια κόρη την Μαρία! Η Μαρία από μικρή είχε έναν παιδικό φίλο τον Γιάννη ο οποίος μετά από δύο χρόνια που ήταν μαζί έπρεπε να φύγει! Τώρα η Μαρία είναι 16 και ο Γιάννης 17... Η Μαρία δν περίμενε ποτέ της να τον ξαναδεί! Όμως την πε...