Κεφάλαιο 28

64 10 0
                                    

Ήμουν πολύ όμορφη είναι η αλήθεια! Δν είμαι πάντα έτσι.. Συνέχεια φτιάχνομαι αλλά ποτέ δν γίνομαι τόσο όμορφη!

"Λιπών κούκλα σε έκανα! Και εγώ έτοιμη είμαι πάμε?"

"Ναι πάμε!"

Βγήκαμε από το δωματιο και πήγαμε στο δωμάτιο του Λουκά και της ειρήνης... Όταν άνοιξαν την πόρτα τα αγόρια μας κοιτούσαν από πάνω μέχρι κατω!

"Σιγά τα σάλια βρε!"

"Μωρο μ είσαι πανέμορφη!"

Μ λέει ο Γιάννης και με φιλάει! Το φιλί ήταν δυνατό κατακτητικό...

Τον σπρωχνω ελαφρά γιατί δν ήμασταν μόνοι μας!

"Πάμε?"

Τους ρωταω και φευγουμε...

Στην είσοδο είδαμε και άλλα παιδιά και πολλά βλέμματα από αγόρια έπεσαν πάνω σε εμένα και την Ειρήνη!

Τα αγόρια το κατάλαβαν και μας εσφιξαν πιο πολύ! Όταν βγήκαμε από το ξενοδοχείο βρήκαμε αμέσως ταξί και μέσα σε είκοσι λεπτά φτάσαμε στο πιο κοντινό κλαμπ!

Καθισαμε εκεί για δύο τρεις ώρες ώσπου την ακουσαμε λιγάκι από το ποτό και είπαμε να φύγουμε! Πήγαμε στην θάλασσα και αφησαμε τον Λουκά με την Ειρήνη μόνους! Περπατησαμε λίγο και καθισαμε στην άμμο...

"Πως τα περνάς?"

Με ρώτησε ο Γιάννης..

"Ωραία είναι!"

"Μόνο ωραία?"

"Ναι τι άλλο θες?"

Του λέω για να δω τι θα πει!

"Δλδ μαζί μ δν είναι τέλεια? Είναι ωραία?"

"Αχα"

Του λέω και με αγκαλιάζει..

"Τρα τι είναι ωραία ή τέλεια?"

"Ωραία.."

Με φιλάει και οταν με αφήνει με ξανά ρωτάει!

"Τρα?"

"Τέλεια"

Του λέω και τον φιλαω εγω! Πέρασε αρκετή ώρα που καθομασταν και μιλούσαμε και αναταλαζαμε και κανένα φιλί!

Σηκωθηκαμε και γυρισαμε στο ξενοδοχείο! Πάλι καλά δν ήταν καθηγητές κοντά στο δωμάτιο μας και δν μας ειδαν! Μπήκαμε μέσα και ο Γιάννης άρχισε να με φιλάει και να με χαϊδεύει παντού...

Με ξάπλωσε στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω μ! Συνέχισε να με φιλάει.. Του είχα βγάλει την μπλούζα και όπως έβγαζε την δικιά μ η πόρτα χτύπησε!

Σε Ξερω?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora