Κεφάλαιο 15

85 13 0
                                    

" ΑΣΕ ΜΕ " Του είπα!

Σταμάτησε και με κοίταξε!

" Α Ναι πρέπει πρώτα να κάνω αυτό!"

Είπε και έβγαλε ένα μαντίλι από την τσέπη του! Πήγα να ουρλιαξω αλλά με πρόλαβε!

" Λου... " Δν πρόλαβα να τελειώσω και μ έκλεισε το στόμα με το μαντίλι!

Έβαλε τα χέρια του στην μέση μ και με ετριβε!

" Αε με ε αακαω!" Είπα όσο πιο καθαρά μπορούσα αφού δν μπορουσα να μιλήσω με το μαντίλι στο στόμα!

" Σςς το ξέρω πόσο το θες! Δν ξέρεις ποσό στεναχωριεμαι που δν με θυμάσαι! "

Άρχισε να ανεβάζει σιγά σιγά την μπλούζα μ! Με τα χέρια μ τον χτυπησα και εκείνος μ έπιασε τα χέρια και τα κόλλησε δίπλα από το κεφάλι μ φέρνοντας το κεφάλι του σε απόσταση αναπνοής από το δικό μ!

" Δν θα ξανά σηκώσεις χέρι σε εμένα! "

Μ ειπε και μ έβγαλε το μαντίλι! Πήγα να φωναξω και με σταμάτησε φιλοντας με! Κάπου τον ξέρω εγώ αυτον είμαι σίγουρη! Μετά από ένα πεντάλεπτο που με φιλούσε ακούστηκε η πόρτα να κλείνει! Κατευθείαν σταμάτησε! Μ έβαλε το μαντίλι στο στόμα και μ έδεσε τα χέρια! Σηκώθηκε από πάνω μ και έφυγε από το μπαλκόνι!

" ΜΑΡΙΑ!!"

Ακουσα τον Γιάννη να φωνάζει σαν τρελός!

" Μαρία!!" Μαζί του φώναζε και ο Λουκάς!

Ανέβηκαν πάνω και άνοιξαν την πόρτα του δωματίου!

Όταν με είδαν έτρεξαν γρήγορα δίπλα μ! Ο Λουκάς μ έλυσε τα χέρια και ο Γιάννης μ έβγαλε το μαντίλι!

Κατέβηκαμε κάτω και εγώ δν μιλούσα! Ο Γιάννης μ έφτιαξε μια σοκολάτα!

" Μαρία μ είσαι καλά!?"

Με ρώτησε αλλά δν απάντησα!

" Μαρία? Σε.. Σε άγγιξε? "

Εγώ έβαλα τα κλαματα... Ξανά για τρίτη φορά μετά από όλο αυτό!

" Πάμε να ξαπλώσουμε να ηρεμήσεις και μ λες αύριο! "

Είπα ένα αδύναμο Ναι και πήγαμε να ξαπλωσουμε και ο Λουκάς έφυγε!

Το πρωί ξύπνησα στην αγγαλια του! Ήμουν καλύτερα από εχθες!

Μήνυμα...

Τα χείλη σου είναι τόσο ωραία! Θέλω να τρα φιλαω συνέχεια σε παρακαλώ θέλω να βρεθούμε!

Δν ξέρω καν ποιος είσαι έρχεσαι μέσα στην νύχτα και παρά λίγο να με βιάσεις και νομίζεις οτι θέλω να βγω μαζί σου?

Πρώτον δν θα σε βιαζα! Δν θα έκανα τίποτα που δν θα ήθελες! Γιατί τόσο κακό είναι να σου ζητάω να βγούμε?

Μα δν σε ξέρω!!!

Θες Ναι ή οχι?

Οχι!!!

Καλα όπως θες! Πάντως θα βρεθούμε σύντομα ξανά! ;)

Σηκωθηκα γρήγορα γρήγορα και πήγα και έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μ!

Σε Ξερω?Where stories live. Discover now