Οι τρεις πρώτες ώρες πέρασαν μια χαρά με ησυχία!
Στα διαλείμματα καθόμουνα με τον Γιάννη!
" Πάω να πάρω τίποτα να φάω! Θες κάτι?"
"Όχι!"
" Έρχομαι!"
Αφού έφυγε μετα απο λιγο με πλησίασε ο Σωτήρης! Τον είδα και κατευθείαν τον διέκοψα πριν μιλήσει!
" Τι θες πάλι?"
" Να μιλήσουμε! "
" Δν έχω να πω τίποτα μαζί σου!"
" Έλα τώρα άκουσε με λίγο!"
" Έχεις δύο λεπτά!"
" Θέλω να μ δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία το ξέρω ότι μπορεί να μην την αξιζω αλλά σε παρακαλώ μόνο να βγούμε για ένα ποτό! Έστω το τελευταίο ποτό! Δν θα σε ξανά ενοχλησω! Αλλά σε παρακαλώ για να δεις ότι πραγματικά προσπαθώ για εσένα! "
" Άμα σου πω Ναι θα με παραιτήσεις?? "
" Ναι και άμα ακόμα μετά το ποτό δν θες να μ μιλάς θα το δεχτώ! "
" Εντάξει τότε!"
Δν έφυγε! Έκατσε δίπλα μ!
" Τώρα τι θες δηλαδή? "
" Μια τελευταία ερωτήσει"
" Άντε πες να τελειώνουμε!"
" Το αγόρι σου είναι αυτό?"
" Να μην σε νοιάζει! "
" Εγώ απλά ρωτησα! "
" Και εγώ σου απάντησα! "
" Οκ!"
Είπε και έφυγε!
Μετά από λίγο γύρισε και ο Γιάννης!
" Έγινε τίποτα?"
" Σαν τι να γίνει? "
Τον ρωτησα! Και μ έδειξε τον Σωτήρη!
" Α τιποτα!"
" Όχι τίποτα Έλα πες μ!"
" Θα βγω μια τελευταία φορά με τον Σωτήρη για να με αφήσει ήσυχη! "
" Δν νομίζω ότι πρέπει να πας!"
" Θα πάω εξάλλου προσέχω δν είμαι μικρό παιδί! "
" Καλα οπως θες! Αμα χρειαστεις κάτι μ χτυπας ένα τηλεφώνημα! "
" Οκ!"
Τελείωσε το σχολείο για σήμερα και εγώ έπεσα ξερή στο κρεβάτι! Κοιμηθηκα γιατι το βράδυ φαίνεται θα ήταν μεγάλο!
Ξύπνησα στης εφτά και έκανα ένα μπάνιο!
Κατέβηκα κάτω να δω τι κάνουν οι γονείς μ και τους είδα έτοιμους να φύγουν!
" Που πατε?"
" Θα παμε στην Κατερίνα και τον Αντρέα! Θα έρθουμε αύριο! "
" Καλά να περάσετε! Α θα βγω σήμερα!"
" Το ξέρεις ότι δν μ αρέσουν αυτά αλλά τέλος πάντων! Θα είσαι εδωσ στης μια!"
" Εντάξει! Αντε φιλια καλά να περάσετε! "
" Να προσεχης!"
Αφού φύγανε πήγα να ντυθω!
Έβαλα μια μαύρη ψηλό μέση φουστα καλσον διαφανές και ένα άσπρο μπλουζάκι μέσα από την φουστα! Ισιοσα τα μαλλιά μ και βαφτηκα ελαφρά!
Έφυγα από το σπίτι 8:30.
Είχα αργήσει μισή ώρα! Δν πειράζει εξάλλου δν θα τον ξανά έβλεπα!
Έφτασα και τον είδα να κάθεται σε ένα τραπεζάκι κοντά στο μπαρ! Πλησίασα και εκατσα απέναντι του!
" Έλα πιο κοντά!"
" Να μ λύπη! "
" Όπως θες!"
Πείναμε πολλά ποτά το ένα μετά το άλλο χόρεψα και μετά ξανά ήπια! Μάλλον δν ήταν καλή ιδέα να ποιώ τόσο πολύ! Τελικά μέθυσα και πολύ μάλιστα!
" Είναι μια πρέπει να πάω σπίτι!"
" Έλα θα σε πάω εγώ!"
Σηκώθηκε και μπήκαμε στο αμάξι του! Με πήγε σπιτι και με επεισε να με πάει μεχρι πανω! Μπηκαμε στο ασανσέρ!
" Ξέρεις ότι είσαι πολύ όμορφη? "
Με ρώτησε και με πλησίασε! Επειδή το ασανσέρ ήταν πολύ μικρό έπεσα σε τοίχο!
" Ναι μ το λένε πολύ!"
" Αλλά εγώ δν είμαι σαν αυτούς! "
Μ είπε! Με έπιασε από τον σβέρκο με το ένα χέρι και με το άλλο από την μέση! !ε τράβηξε και με φίλησε! Στην αρχή ήταν γλυκος! Εγώ χωρίς να ξέρω τι κάνω ανταπέδωσα το φιλί! Το φιλί έγινε πιο βίαιο! Μ δάγκωσε το κάτω χείλος κάνοντας με να βγάλω έναν αναστεναγμό και δίνοντας σε εκείνον το Οκ να παίξει με την γλώσσα μ!
Το ασανσέρ σταμάτησε και εγώ τυλιχτηκα γύρω του! Άνοιξε η πόρτα και βγήκαμε! Με κόλλησε στον τοίχο και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό! Ύστερα πάλι στο στόμα! Με κόλλησε στην πόρτα και έψαχνε τα κλειδιά μ στο τσαντακι!
Τα βρήκε και άνοιξε την πόρτα μπήκαμε μέσα και με το που μπήκε και αυτός έκλεισε την πόρτα εμενα και έτσι βρέθηκα κολλημένη πάλι στην πόρτα!
Εκείνος συνέχισε να με φιλάει και μετά πήγε πάλι στον λαιμό!
" Γκουχου γκουχου! "
Ήταν ο Γιάννης! Τι κάνει εδώ?
Ο Σωτήρης με αφησε!
" Α Γεια σου Γιάννη! "
Είπα και άρχισα να γελαω! Έστριψα και φιλησα τον Σωτήρη! Εκείνος με έπιασε από τα οπίσθια και με ζουλιξε κάνοντας με να αναστεναξω!
" Σωτήρη καλύτερα να φύγεις! "
Ακούω τον Γιάννη να λέει και να σηκώνεται από τον καναπέ!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Σε Ξερω?
Любовные романыΗ κ.α. Σοφία έχει μια κόρη την Μαρία! Η Μαρία από μικρή είχε έναν παιδικό φίλο τον Γιάννη ο οποίος μετά από δύο χρόνια που ήταν μαζί έπρεπε να φύγει! Τώρα η Μαρία είναι 16 και ο Γιάννης 17... Η Μαρία δν περίμενε ποτέ της να τον ξαναδεί! Όμως την πε...