Στο τραπέζι υπήρχε ησυχία! Όταν τελειώσαμε η ώρα είχε πάει 6:15.
Μπήκαμε μέσα στο σπίτι και φτιάξανε καφέ για όλους μας! Καθησαμε στον καναπέ και μιλούσαμε!
" Θέλαμε να σου το πούμε αλλά στο κρατούσα με για έκπληξη!"
Μ είπε η μαμά μ!
" Μπορεί στην αρχή να το πήρα κάπως αλλά ένταξει τώρα απλά χαιρομαι που είναι πάλι εδώ!"
Είπα και τον αγκάλιασα!
" Και εγώ χαιρομαι που γυρισα! "
Είπε και με αγκάλιασε και αυτός!
" Τι λέτε να βγητε πιο μετα? Ένα σαββατοκύριακο έχετε και μετά σχολείο! "
Λέει η μαμά του!
" Ναι δίκιο έχεις! Λιπών Μαρία τι λες?"
" Και δν πάμε?"
" Έλα να σου δείξω που θα πας να ετοιμαστείς! "
Μ είπε και μου έπιασε το χερι! Ανεβήκαμε στον πάνω όροφο! Μπήκαμε σε ένα μεγάλο δωμάτιο λογικά ήταν το δικό του!
" Ασε εδώ τα πράγματα σου! Εδω θα κοιμάσαι εντάξει? "
" Ναι!.... Να σε ρωτησα κάτι!?"
" Για πες!"
" Αυτό είναι το δωμάτιο σου?"
" Ναι αλλα θα μείνεις εσύ εδώ και δν θέλω να ακούσω τίποτα!"
" Όχι θα ακουσεις! Όχι επειδή ήρθα σπίτι σου θα ξε βουλευτής εσύ! Έχεις μεγάλο κρεβάτι θα κοιμηθούμε μαζί!...... Όπως παλιά!"
Δν είπε κάτι με αγκάλιασε απλά! Το πήρα σαν Ναι!
" Άντε ντυσου τώρα!" Μου είπε και έφυγε.
"Περίμενε που θα πάμε?"
" Να θυμηθούμε τα παλιά! Βάλε κάτι απλό!"
Του χαμογελασα και βγήκε από το δωμάτιο!
Έβαλα ένα κολαν και μια άσπρη μπλούζα από πάνω επιασα τα μαλλιά μ ξανά λιγο καλύτερα όμως και κατέβηκα! Όλοι με κοίταζαν με το στόμα ανοιχτό!
Φορούσα πολύ απλά ρούχα που να εβαζα τίποτα αλλο θα σας πω εγω! Κάγκελο θα μείνετε!
" Είσαι πανέμορφη! "
Μ λέει η κ.α. Κατερίνα!
" Ευχαριστω!"
Απάντησα εγώ λίγο ντροπαλά!
Μετά από λίγο φάνηκε και ο Γιάννης! Φορούσε μια γκρι φόρμα και μια άσπρη μπλούζα από πάνω!
KAMU SEDANG MEMBACA
Σε Ξερω?
RomansaΗ κ.α. Σοφία έχει μια κόρη την Μαρία! Η Μαρία από μικρή είχε έναν παιδικό φίλο τον Γιάννη ο οποίος μετά από δύο χρόνια που ήταν μαζί έπρεπε να φύγει! Τώρα η Μαρία είναι 16 και ο Γιάννης 17... Η Μαρία δν περίμενε ποτέ της να τον ξαναδεί! Όμως την πε...