Κεφάλαιο 23

71 11 0
                                    

Ξυπνησα και βλέπω ένα φως από πάνω μ και ακούω κάποιον να φωνάζει...

"Ξύπνησε!!!"

Πολλά κεφάλια ήταν από πάνω μ! Ανοιγοκλεισα λίγο τα μάτια μ για να ξεθολοσουν.... Τρα βλέπω ποιοι ειναι και χαίρομαι!

"Λίγο νερό..."

Λέω πολύ σιγά!

"Αα? Ναι ναι ναι νερό τρα..."

Ακούω κάποιον να λέει και αμέσως κατάλαβα ότι είναι ο Γιάννης! Μ φέρνουν νερό και αφού ήπια απλά καθόμουν και τους κοίταζα!

"Πως είσαι καρδιά μ?"

Με ρωτάει η μαμά μ!

"Καλύτερα!"

Λέω και με αγκαλιάζει...

"Σας αφήνουμε λίγο μόνους!"

Λένε και φεύγουν από το δωματιο!

"Αγάπη μ δν ξέρεις ποσό τρομαξα!"

Λέει ο Γιάννης και με αγκαλιάζει...

"Εγώ τι να πω ρε?"

Λέω και χαμογελάει!

"Τουλάχιστον τρα είσαι καλα!"

"Αφού είμαι μαζί σου... Ναι!"

Λέω και με φιλάει!

"Γιατί αργησατε τόσο?"

"Στην αρχή ήταν δύσκολο να σε βρούμε... Μετά που πήρες στο σταθερό σε βρήκαμε αμέσως οργανοσαμε ένα σχέδιο και μας πείρε μια ώρα να βρούμε που είναι το σπίτι! Αφού μπηκαμε μέσα και τους... Διωξαμε τους άλλους μ είπαν οι αστυνομικοί ότι δν βρήκαν καμία κοπέλα! Εγώ άρχισα να σπάω πράγματα και με σπρωχνανε να βγω έξω από το σπιτι! Πριν βγούμε ακουσαμε κάποια να ουρλιάζει... Εσένα! Ετρεξα αλλά με πιανανε και μ είπαν ότι είναι επικίνδυνα... Μπήκαν μπροστά μ δύο αστυνομικοί και ήρθαμε! Όταν τον είδα να σε σημαδεύει με το όπλο τρελάθηκα! Και ακόμα παραπάνω όταν είδα το αίμα στο κεφάλι σου... Ένας αστυνομικός τον πυροβόλησε και μπηκαμε μέσα... Πήγαμε πρώτα στο παιδί που ήταν πεσμένο στο πάτωμα και μετά ήρθα σε εσένα... Τους είπα να φωνάξουν ασθενοφόρο και εγώ προσπαθούσα να σε κρατήσω μαζί μ!"

Λέει και έχει βάλει τα κλάματα!

"Τρα είμαι καλά... Είμαι καλά!"

Του λέω και τον αγκαλιάζω!

Κλαίμε και οι δύο μαζί ενώ ήμαστε αγκαλιά!

Κάποια στιγμή τραβιέται και το πρόσωπο του δείχνει σοβαρό!

"Σε άγγιξε?"

Σε Ξερω?Where stories live. Discover now