Κεφάλαιο 9ο

101 15 0
                                    

" Εσύ να κοιτάς την δουλειά σου!"

Είπε ο Σωτήρης και με ανέβασε πάνω! Με πέταξε στο κρεβάτι και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό!

" Σου είπα να φύγεις! "

Είπε ο Γιάννης και κοπανησε την πόρτα!

Ο Σωτήρης σηκώθηκε από πάνω μ νευριασμενος!

" Και εσύ τι θες τώρα ρε μαλακα?? "

Του είπε και τον έσπρωξε!

" Να σηκωθείς να φύγεις! Έχει ποιεί και την εκμεταλλεύεσαι!"

" Απλός δν της χαλαω χατίρι! "

Είπε και γύρισε μέσα στο δωμάτιο! Ανεβηκε από πάνω μ και μ έβγαλε την μπλούζα! Άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και να πηγαίνει στο στήθος!

Ξαφνικά βρέθηκε στο πάτωμα!

" Τι κάνεις εκεί ρε?"

Ρώτησε τον Γιάννη!

" Σου ειπα με το καλό να φύγεις! "

" Θα κάνουμε μια συμφωνία! Θα μείνω και εσύ θα κατσεις σε εκείνη την καρέκλα και θα με δεις να την πηδαω! Αμα θες και εσύ έρχεσαι και εσύ για λίγο! "

" ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ?? ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ! ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΗ Μ! ΤΡΑΒΑ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΕ ΚΑΝΈΝΑ ΤΣΟΥΛΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΗ!"

Είπε και τον έδιωξε από το σπίτι με τις κλωτσιές!

Ανέβηκε πάνω να δει αν είμαι καλά!

" Είσαι εντάξει?"

" Ήμουν μια χαρά! Αλλά τα χαλασες όλα!"

" Σου είπα να προσεχης!"

" Προσέχω! "

Του είπα και τον πλησίασα! Έβαλα τα χέρια του στην μέση μκαι εγώ στον σβέρκο του! Τον τράβηξα και τον φίλησα! Ανταπέδωσε το φιλί! Φιλάει τόσο ωραία!

" Σταματα! "

Μ Φώναξε!

" Είσαι μεθυσμένη! "

" Ναι αλλά σου άρεσε!"

" Και να μ άρεσε να μην σε νοιάζει! Τραβά κοιμησου τώρα!"

Μ είπε και με έσπρωξε στο κρεβάτι! Με σκέπασε και ξάπλωσε από δίπλα!

Το πρωί που ξύπνησα είχα έναν τρομερό πονοκέφαλο! Όταν άνοιξα τα μάτια μ τον είδα να με αγκαλιάζει! Για Μισώ γιατί δν φορά μπλούζα?? ΛΕΣ???

Σηκωσα τα σκεπασματα αλλα φορούσα ρούχα! Πάλι καλά!! Είπα στον εαυτό μ! Αλλά γιατί δν φοραω μπλούζα??

Όσο εγώ σκεφτόμουν όλα αυτά ξύπνησε ο Γιάννης!

Σε Ξερω?Where stories live. Discover now