Κεφάλαιο 25

72 11 0
                                    

Το ταξίδι μέχρι την Ζάκυνθο ήταν πολύ ωραίο... Η ώρα περνούσε με εμένα και τον Γιάννη αγκαλιά και να μοιράζουμε φιλιά ο ένας στον άλλον!

Όταν επιτέλους φτάσαμε, όλοι άρχιζαν να φωνάζουν για να κάνουν γρήγορα οι καθηγητές που είχαν πιάσει την παρλα και μιλούσαν με τον ξενοδόχο!

Μας έδωσαν τα δωματια και αφού τους είδαμε όλους να μπαίνουν μέσα στα δωμάτια βρήκαμε την Ειρήνη και τον Λουκά ώστε να αλλάξουμε δωμάτια...

"Σίγουρα θα πετύχει?"

Ρωταω αγχωμενη...

"Ναι μωρό μ μην αγχωνεσαι και άμα μας πιάσουν θα πω ότι ήρθα για να σε δω..."

"Καλά..."

Ξεφυσαω και πάμε στο δωμάτιο μας!

Όταν έκλεισα την πόρτα με κόλλησε πάνω της και άρχισε να με φιλάει... Καμιά φορά ξεχναω ότι αυτό το παιδί ήταν κολλητός μ! Τον σπρωχνω ελαφρά για να τον σταματήσω!

"Τι έγινε μωρο μ?"

Με ρωτάει και αρχίζει να με φιλάει στον λαιμό!

"Μόλις φτάσαμε είμαι κουρασμένη"

Του λέω και ξαπλωνω στο κρεβάτι... Έρχεται και ξαπλώνει δίπλα μ! Για λίγο δν λέει κάτι γυρναω από την άλλη και αμέσως με αγκάλιασε και με φιλάει πίσω από το λαιμό και στον ώμο!

"Δν κρατιέσαι με τπτ εσύ ε?"

"Από ότι βλέπεις"

Λέει και συνεχίζει να με φιλάει...

"Έλα ασε με λίγο να κοιμηθώ"

Του λέω και προσπαθώ να τον ξεκολλησω από πανω μ!

"Ε κοιμησου! Εγώ θα κάνω τα δικά μ!"

Μ λέει και σπρώχνει λίγο ακόμα το μανίκι μ!

"Αν δν σταματήσεις θα αλλάξω με την Ειρήνη στο λέω!"

Του λέω σοβαρή..

"Αυτό είναι εκβιασμός?"

"Ναι είναι "

Του λέω και χαμογελαω... Γυρναω από την άλλη και κλεινω τα μάτια μ!

Όταν ξυπνησα δν τον βρήκα δίπλα μ ούτε και μέσα στο δωμάτιο!

Πάνω στο μαξιλάρι του έχει ένα σημείωμα...

Μας φώναξαν για φαγητό αλλά δν ήθελα να σε ξυπνησω.. Θα σου φέρω κάτι πάνω! Φιλάκια πολλά =* =* =*

Πολύ καλα... Δν έχω τι να κάνω τρα! Αλλαζω και βαζω κάτι πιο ελαφρύ... Ένα μαύρο κολαν με μία άσπρη ( δν την λες ούτε κοντή ούτε μακριά) μπλούζα... Πιάνω τα μαλλιά μ μια κοτσίδα και βαζω τις μεγάλες μ κάλτσες-παντοφλες...

Σε Ξερω?Where stories live. Discover now