Κεφάλαιο 12ο

111 11 0
                                    

Φύγαμε και φτάσαμε στο σπίτι τους κατά της δέκα!

" Γεια σας " Μας χαιρέτησε η κα. Κατερίνα!

" Γεια σας " Είπα και εγώ!

Αφού χαιρετησαμε και τον κύριο Αντρέα καθησαμε για λίγο στο σαλόνι!

Μετά από λόγο κατέβηκε και ο Γιάννης φορώντας μια γκρι φόρμα και ένα μαύρο κοντομανικο που του έκανε τέλειο σώμα!

" Γεια σας!" Είπε και μ εδωσε ένα φιλί στο μάγουλο!

Εγώ ντραπηκα μπροστά στους γονείς μας! Δν ήξερα πως θα το πάρουν! Μπορεί να νόμιζαν ότι ήμαστε κάτι παρα πάνω!

" Πάμε πάνω?"

Με ρώτησε ο Γιάννης!

" Ναι."

Ανεβήκαμε και πήγαμε στο δωμάτιο του! Είχε ωραίο δωμάτιο! Δν είχα έρθει στο σπίτι του! Όταν τον είδα ξανά μετά από τόσα χρόνια πήγαμε στο εξοχικό τους!

" Έχεις πολύ ωραίο δωμάτιο! "

" Ευχαριστώ! " Είπε και έκατσε στο κρεβάτι κάνοντας μ νόημα να κάτσω και εγώ!

" Λιπών?"

" Λιπών.."

" Είπε τίποτα με την ειρήνη ξανά?"

" Όχι! Ειλικρινά την λυπάμαι πάρα πολύ! Αγαπούσε πολύ τον πατέρα της!"

" Θα ήμαστε δίπλα της όμως!"

" Για ηρέμησε! Δικιά μ κολλητή είναι μην το ξεχνάς!"

Του είπα και γέλασε!

" Ναι το θυμάμαι! "

Είπε και γελασαμε και οι δύο!

Λέγαμε πολλά και η ώρα περνούσε ώσπου μας φωναξα για να φάμε! Ο Γιάννης πήγε κάτω και εγώ πρώτα πήγα στο μπάνιο! Όταν βγηκα ένιωσα το κινητό μ να δονείται!

Το κοίταξα και είχα μήνυμα... Δν ήξερα το νούμερο!

Μεγάλωσες τόσο πολύ! Και ομορφηνες!! Και ο άλλος καλός είναι αλλά δν σου ταιριάζει! Θα τα πούμε σύντομα φιλια!! =* =* =* =* "Λ"

Ποιος είναι αυτός ο Λ?? Σκέφτηκα! Κατέβηκα γρήγορα κάτω και καθισα δίπλα στον Γιάννη!

Φαγαμε και ήρθε η ώρα να φύγουμε! Πριν φύγω με έπιασε ο Γιάννης και με τράβηξε πιο πέρα!

" Τι έχεις?"

" Ε? Τίποτα!"

" Κάτι έχεις! Από την ώρα που καθησαμε να φάμε φερεσαι περίεργα! Λεγε τι έχεις! "

" Δν έχω τίποτα αλήθεια! Απλά είμαι κουρασμένη! "

" Στείλε μ όταν φτάσετε! "

Σε Ξερω?Where stories live. Discover now