Δν ξέρω πόση ώρα κοιμηθηκα!
Άκουσα κάποια βήματα και μαζεύτηκα... Φοβήθηκα μήπως ήταν ο Λεόν!
"Μην φοβάσαι εγώ ειμαι!"
Λέει και κάθεται στο κρεβάτι!
"Ενώ εσένα που σε ξέρω δν πρέπει να σε φοβάμαι! Δν ξέρω καν το όνομα σου!"
Με κοιτάζει για λίγο και μετά μ λεει!
"Θάνος"
Και μ δίνει το χέρι του!
"Μαρία!"
Λέω και απλωνω το δικό μ όσο μπορώ...
"Ο Λεόν δν είναι τρα σπίτι οπότε δν χρειάζεται να φοβάσαι!"
"Πως φαίνεται να μην φοβάμαι? Το αγόρι μ δν ξέρει που είμαι ούτε οι φίλοι μ! Ούτε εγώ δν ξέρω που είμαι... Και θες να μην φοβάμαι? Άμα το κάνανε αυτό στην κόρη σου θα σου αρέσε? Ε? Δν το νομίζω... Αλλά να το κάνεις στους άλλους δν σε νοιαζει! Με βίασαν! Καταλαβενεις τι σου λεω? Με βίασαν! Και εσείς ενώ μπορούσατε να το σταματησετε δν κάνατε τπτ απολύτως! Ησαστε τέρατα! "
Λέω και βάζω τα κλάματα...
"Δν είχαμε επιλογή!"
"Μπορουσατε να πάρετε την αστυνομία... Αλλά όχι φοβηθηκατε μην σας γρατσουνισει με το μαχαιράκι του... Εμένα ομως μια χαρά μ το έβαλε στον λαιμό! Κοίτα εδώ τι έκανε..."
Του λέω και του δίνω τον λαιμό μ αλλά εκείνος κοίταζε άλλου!
"ΚΟΊΤΑ!!!"
Του φωνάζω!
Εκείνος σηκώνεται και βγαίνει από το δωματιο...
Εγώ άρχισα να κλαίω πάλι... Γυρισα πλευρό αλλά κάτι ακουμπησα με το γόνατο μ!
Σηκώνωμαι και βλέπω τον σωτήρα μ! Ένα κινητο... Δν το πιστεύω! Πρέπει να είναι του Θάνου! Μπορεί να του έπεσε... Άμα το έκανε επίτηδες?
Μ ξέφυγε ένα γελακι και αμέσως το πήρα στα χέρια μ και πήρα τηλέφωνο τον Γιάννη!
Με το τρίτο χτύπημα το σηκωσαι!
"Ναι..."
"Γιαννη?"
Του είπα αδύναμη!
"Μαρία? Μαρία εσύ είσαι? Εσύ είσαι αγάπη μ? Που είσαι αστέρι μ που είσαι? Με τρομαξες!"
"Σςς άκουσε με! Ο Λεόν με απήγαγε αλλά ένας εδώ πέρα με βοήθαει... Μ άφησε το κινητό για να πάρω βοήθεια κάνε κάτι σε παρακαλώ!"
"Που είσαι?"
"Δν ξέρω!"
"Πφφ θα βρω από που με περνεις και θα το πάω στην αστυνομία! "
YOU ARE READING
Σε Ξερω?
RomanceΗ κ.α. Σοφία έχει μια κόρη την Μαρία! Η Μαρία από μικρή είχε έναν παιδικό φίλο τον Γιάννη ο οποίος μετά από δύο χρόνια που ήταν μαζί έπρεπε να φύγει! Τώρα η Μαρία είναι 16 και ο Γιάννης 17... Η Μαρία δν περίμενε ποτέ της να τον ξαναδεί! Όμως την πε...