"Μαρία σήκω!!"
Ακούω την μαμά μ να μ φωνάζει να σηκωθω! Είναι έξι το πρωί! Ναι έχουμε σχολείο!
" Σηκωθηκα! "
Της φωναξα για να μην συνεχίσει!
Όπως κάθε πρωί ξυπναω, κάνω ένα μπάνιο, διαλεγω ρούχα, φτιάχνω τσάντα, τρώω πρωινό, ντυνομαι, βαφομαι, φτιάχνω μαλλιά, βάζω παπούτσια και φεύγω!
Σήμερα έβαλα ένα άσπρο τζιν και από πάνω μια ροζ κοντή μπλούζα! Ισιοσα τα καστανά μαλλιά μ και τα άφησα κάτω! Βαφτηκα ελαφρά και έβαλα λίγο αι λάινερ για να τονίσω τα γαλάζια μάτια μ! Αυτά τα πείρα από την μαμά και από τον μπαμπά την σκουρόχρωμη επιδερμίδα μ! Δν είμαι εντελώς black αλλά έχει ένα ωραία σοκολατένια χρώμα!
Αφού έφαγα ένα τοστ έβαλα τα αθλητικά μ και έφυγα!
Έφτασα στο σχολείο και συνάντησα την κολλητή μ στην πόρτα του σχολείου! Την Ειρήνη! Η ειρήνη είναι εντελώς διαφορετική από έμενα! Έχει ξανθά μαλλιά πράσινα μάτια λιγες φακίδες και ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα!
" Που είσαι γαλανοματα?"
Μαντεψτε γιατι με λέει έτσι!
" Γεια σου Φακιδομύτη! "
" Σου έχω πει χίλιες φορές να μην με λες έτσι!"
" Άμα σταματήσεις να με λες γαλανοματα!"
" Δν καταλαβενω δν σου λέω κάτι κακό!"
" Ούτε εγώ..."
" Καλά Οκ ότι πεις!"
Πέρασαν δύσκολα οι πρώτες τέσσερις ώρες! Πέμπτη ώρα έχουμε κενό γιατί λύπη ένας καθηγητής!
Καθισα μαζί με την Ειρήνη σε δύο καρέκλες και μιλαγαμε!
" Και Λιπών δν μιλάς άλλο με τον Σωτήρη? "
" Όχι!"
" Μα γιατί? Αφού σου άρεσε!"
" Όπως ειπες μ άρεσε!!"
" Γιατι ρεσι τι έγινε??"
Άρχισα να της εξιγω τι είχε γίνει όταν βγηκα μαζί με τον Σωτήρη το αγόρι που μ άρεσε! Είχαμε πάει σε ένα κλαμπ και πέρασε αρκετή ώρα είπε ότι πάει τουαλέτα και δν ξανά γύρισε!
" Α τον μαλακα!!!"
" Απλός έχω πει ένα τεράστιο αντίο στον Σωτήρη! "
" Καλα έκανες!"
" Το ξέρω!"
" Αμμ... Μαρία!"
" Τι επαθες?"
" Έρχεται! "
"Ποιος??"
YOU ARE READING
Σε Ξερω?
RomanceΗ κ.α. Σοφία έχει μια κόρη την Μαρία! Η Μαρία από μικρή είχε έναν παιδικό φίλο τον Γιάννη ο οποίος μετά από δύο χρόνια που ήταν μαζί έπρεπε να φύγει! Τώρα η Μαρία είναι 16 και ο Γιάννης 17... Η Μαρία δν περίμενε ποτέ της να τον ξαναδεί! Όμως την πε...