Pete:Hülye cella,hülye gyilkosság,amit rám kent az hülye picsa ès hülye rendörsèg,hogy nem hisznek nekem,hülye a világ a fenèbe is!
Itt porosodom egy nyamvadt cellában,ahol ha jól láttam patkányok is vannak.
Brr!Mèg jó,hogy nem kell sokáig benne lennem.
Egy baj volt ezzel a cellával azon kívül,hogy tele volt patkánnyal.
Mègpedig az,hogy nem tudtam benne aludni.
Ès nem csak a szakadt fura szagú ágy szerűsèg miatt,hanem egy gondolat miatt,ami a fejemben keringett.
Ez a gondolatot ha egy szóval kène kifejeznem az lenne,hogy Patrick.
Máson most nem is jár az eszem,csak Patrickon.
Az az ártatlan tekintet,azok a gyönyörű zöld szemek ès az az egyenruha,amit visel,ahogyan ráfeszül a...
Okè èn teljesen beleszerettem,látszólag mindem normális ok nèlkül.
Hiszen csak rá kell nèzni,...olyan kis ártatlan.
Már vagy egy órája ha van ,hogy forgolódok,de mèg mindig nem sikerült álomba merülnöm.
Nem megy,amíg magányosan feszem ebben a rohadt kicsi ágyban aval a tudattal,hogy Patrick nincsen mellettem.
Nem fog menni hiába is próbálkozom.
Ráadásul mèg hideg is van ebben a kurva cellában.
Ha Patrick itt lenne biztosan nem fagynèk halálra.
Oh a francba is ezzel a kibaszott kurva hideg sötèt ès magányos cellával,elegem van ebből!
Oh Patrick,bárcsak itt lennèl mellettem!
Ilyen ès ehez hasonló szomorú gondolatokkal a fejemben vártam a holnapot,hogy újra láthassam az èn kis Patrickomat.
Esküszöm,hogy belepusztulok arra,mire reggel lesz!
Patrick:
Átkozott álmatlanság ès bánatos gondolatok,amikkel tele van a fejem ezen az èjjelen.
Elegem van ebből a tètlensègből,muszály tennem valamit,mert beleőrülök abba,hogy nem alszik mellettem az a fekete hajú kis ördög.
Ott feszik magányosan abban a hideg,sötèt ès dohos cellában.
Biztosan halálra fagyott már,èhesen ès...
Baszki,mi van ha èhes is?!
Mi van ha már halálra fagyott?!!
Ajj a francba is!
Nem èrdekel,most azonnal visszamegyek az örsre ès hozok neki egy kis kaját,azèrt legyen már bennem ennyi embersèg a fenèbe is.
Gyorsan kiugrottam az ágyamból,fogtam a kulcsaimat ès kirohantam a lakásból.
Most nem volt szüksègem az autóra,mivel elèggè jó formában voltam így hajnali nègy tájèkán.
Úgy futottam a meki fele,mintha az èletem mulna rajta.
Bár az igazat megvalva nem az enyèm,hanem valszeg a Petè mullott rajta.
Berohantam a mekibe,ami törtènetesen non-stop nyitva volt.
Gyorsan rendeltem egy sima burgert ès rohantam vissza az örsre.
Kulccsal kizártam az ajtót,onnan egy külön termbe mentem,ahol ott volt Pete cellája.
Szegèny összekuporodva feküdt azon az apró ágyon.
Közben pedig vacogott,ès motyogott valamit álmában ,furcsáltam,hogy megjegyezte a nevemet.
-....nem....nem...nem fogod elvenni tőlem...ő...ő az enyèm...Pa...Patrick....ne-nekem kell..ès..az...az enyèm lesz,nem a tied...te...te..kis utolsó kurva,ezt...nem engedhetem meg neked!
.....
Hi guys!
Igen itt egy cukiii rèsz is,ilyen mèg nem volt,ugyhogy itt egy kis újítás. :D
Szèp napot! :3
YOU ARE READING
Sugar {Peterick/befejezett}
RomanceHa azt hitted,hogy minden rendőr könyörtelen az elitèltel,akkor most tèvedni fogsz. Mèghozzá hatalmasat. Mivel ez a kijelentès megcáfolásra kerül eme könyvben. :) Jó olvasást!