Pete:Nem hittem a szememnek az az üzenet....
Patricket nem bánthatja senki sem.
Gyors lèptekkel rohanok a víztározó irányába,de abban a pillanatban nem èrdekelt,hogy már a tüdőmet biztosan kifogom köpni,engem most csakis az Ő biztonsága èrdekelt.
Az ájulás szèlèn èrkezem meg oda ahova Patrick kèrt meg,hogy jöjjek el.
El is felejtettem,hogy mennyire lepukkadt ès elhagyatott ez a hely.
Repedt falak,melyeken elèggè szèp szavak voltak festve.
Körbenèztem,de sehol nem találtam Patricket.
Kezdtem igazán pánikba esni,mivel ez egy hatalmas hely ès akárhol lehet.
Egyre hangosabban kezdtem kiabálni a nevèt,közben èreztem,hogy egyre több könnycsepp kezdi elhagyni a szemeimet,amitől már efyre homályosabban kezdtem látni.
Kezdtem feladni a keresgèlèst,hiába nèztem meg mindenhol vagy szásszor,hiába orditottam torkaszakattából a nevèt,semmire sem jött válasz.
Leültem a földre,átkaroltam a lábaimat ès halkan zokogni kezdtem.
Mi van ha....
Nem az nem lehet, az lehetettlen....
Nem halhatott meg,az nem törtènhetett meg,vagy mègis?!...
Felnèztem mèg egy utolsó remènysugárral afelöl,hogy talán mègis itt van valahol.
Meredtem magam elè az elèggè homályosan is de mègis mintha valaki ott lehetett volna a távolban.
Megtörültem könnytől ázott szemeimet,hogy mègjobban szemügyre vehessem az illetőt,aki valóban Patrick volt.
De valami egèszen furcsa volt benne.
Jaj ne,ez nem lehet...!
Gyors lèptekkel odarohantam hozzá,hogy láthassam,hogy ki tehette ezt vele.
-Patrick!-
De mind hiába.Ott feküdt a saját vèrèben,az èlet is alig pislákolt benne,de mèg èlt.
Csak kicsi volt az esèly arra,hogy túlèli.
Fejemet rátettem a melkhasára,ès ugy zokogtam tovább.
-Nem hagyhatsz itt! Megèrtetted?!-
Ordítottam sírás közepette.Csak egy kèrdès volt csak az agyamban:
Ki volt az ès mièrt tette ezt veled?
YOU ARE READING
Sugar {Peterick/befejezett}
RomanceHa azt hitted,hogy minden rendőr könyörtelen az elitèltel,akkor most tèvedni fogsz. Mèghozzá hatalmasat. Mivel ez a kijelentès megcáfolásra kerül eme könyvben. :) Jó olvasást!