/19

149 12 2
                                    


Pete:

Lèlegzet visszafojtva vártam,hogy vajon mit is mond.

Nem szeretem ha egy igazán tehetsèges ember,mint Patrick ilyeneket mond magára.

Túlságosan is zavar,hogy nem tartja magát tehetsègesenek,ès ennek van valamilyen múltbèli háttere,abban biztos vagyok.

Vett egy mèly levegőt,majd újra kezdte:

-Volt..volt előtted valakim...aki...nem tartotta igazán lènyegesre azt,hogy èn miben vagyok tehetsèges,őt inkább csak a....a...testi adottságaim izgatták. Igazából csak annyira volt kiváncsi,hogy vajon milyen lehet...egy nőn kívűl mással is....-
Tovább már nem bírta,mert ,szemei megteltek könnyel ès már a sírás szèlèn állt.

Vett egy mèly lèlegzetet ès újra próbálta.

-Az..elejèn mèg...mèg...minden jól alakult,amíg meg nem...meg nem láttam a barátnőjèvel. Amikor megláttam őket mèg szerinte èn...voltam a hibás.
Aztán...rámvigyorodott a lánnyal együtt,már abban a pillanatban tudtam,hogy mit is akarnak,ugyhogy mèg aznap elköltöztem.... Èjszakákat nem tudtam emiatt aludni...mindig ott volt előttem az az öntelt vigyora....

Abban a pillanatban úgy èreztem,hogy a düh kezdi elhomályosítani az elmèmet.

Ez egyszerűen undorító,amit ez a srác tenni akart vele.

Patricket senki sem bánthatja.

Óvatosan magamhoz húztam ès átöleltem.

Abban a pillanatban nem èrdekelt,hogy tiszta könny lesz a pólom.

Engem abban a pillanatban csak az èrdekelt,hogy lehiggadjon ès összeszedje magát,hogy újra önmaga lehessen.

Dühös voltam.

Magamra,hogy megkèrdeztem ezt tőle ès arra az átkozottul nagy baromra,aki majdnem.....inkább haggyuk.

Gyengèden simogattam a hátát,mire hozzám simult.

Fejèt a nyakamba fúrta,közben hallottam,amint lenyugszik ès nem szipog tovább.

Egy dolgot megigèrhetek neked Patrick,mègpedig azt,hogy èn soha nem foglak bántani sem fizakailag se nem lelkileg!...

Sugar {Peterick/befejezett}Where stories live. Discover now