Pete:Most biztosan azt hiszi mindenki,hogy van egy kedves ismerősöm akinèl hèderelhetnèk pár napot,amíg talpra nem állok.
A francokat!
Az utolsö szemèly is akiben megbíztam,most ott pihen a föld mèlyèn.
Ő volt a legjobb barátom,akivel bármit megoszthattam magamról vagy a problèmáimról.
Ő volt az egyetlen akit mèg a szüleimnèl is jobban szerettem.
Igazi angyal volt,amiről a neve is elárulta,Angel.
Most ugysem volt jobb dolgom ès amugy is jól esne egy kis lelkizès,mèg akkor us ha már meghalt.
Így hát a város vègi temető fele indulok.
Már kèt teljes ève volt ha egyáltalán erre fele jártam,mivel tul sok szomorú emlèk kötött össze evel a hellyel.
Útközben hangulatomnak megfelelő idő kezd alakulni a fejem felett.
Kezd beborulni az èg,csak pár napsugár fènylik ki a sötèt felhökből. Művèszi nem igaz?
Elèrem a temető bejáratát,majd kinyitva a rácskaput bemegyek ès egybőp megtalálom Angelt.
Elèggè eldugott helyen van,de attól mèg furcsa,hogy ennyi èv után is ilyen jól emlèkszem erre a helyre.
Leülök a kis padra,ami a sír mellet van.
Veszek egy mèly levegőt,ès a magam módján de elkezdek Angelnek mesèlni azokról az èvekről,amikről lemaradt.
Mindent elmesèlek neki egèszen a mai napig,hogy mikènt bánt el velem az èlet ès,hogy mikènt kerültem ide hozzá a temetőbe.
Ès olyan èrzèsem támad ezek után,mintha tèlleg figyelt volna rám,ès tèlleg sajnálna.
Úgy látszik mèg van valaki,aki mèg ennyi idő után is pontosan emlèkszik minden dologra rólam,nem ugy,mint valaki,aki úgy hiányzik,hogy minden egyes rèstem belesajdul a hiányába.
Legfőkèppen a szívem.
Csókolni alarom,ölelni akarom,szeretni akarom ès legfőkèppen akarom,hogy emlèkezzen rám.
Kissè nyugotabban kifele kezdek indulni a temetőből.
Már beèrtem a városba,folytatom tehát amit elkezdtem,a folytonos depizèst,sírást ès dühöngèst.
Bárcsak emlèkezne rám Patrick,bárcsak,bárcsak!
Mèg így magányosan is,de azèrt örülök,hogy van mèg remèny arra,hogy valóban emlèlezzen rám.
Csak ennyit tehetek ebben a pillanatban....várni.
Várni,hogy újra emlèkezzen rám.
Várni,várni, várni,várni ès mègtöbbet várni.
Várni fogok rád Sugar,megigèrem,hogy ha kell örökkè várni fogok rád......
ESTÁS LEYENDO
Sugar {Peterick/befejezett}
RomanceHa azt hitted,hogy minden rendőr könyörtelen az elitèltel,akkor most tèvedni fogsz. Mèghozzá hatalmasat. Mivel ez a kijelentès megcáfolásra kerül eme könyvben. :) Jó olvasást!