/24

142 14 3
                                    


Patrick:

Mèg egy darabig szorosan ölelt magához.

Szerettem mindig is ezeket a röpke kis pillanatokat,számomra ezek jelentik azt,hogy van amièrt felkellnem.

Lassan felálltam a földről,majd felkaptam egy fekete nadrágot ès egy fehèr rövidújjut,egy fekete bakancsot ès indultam is kifele a házból.

-Hova hova szèpfiú?-
Öleli át a derekmat.

-Mivel valaki kirámolta hűtőt kènytelen leszek bevásárolni.-
Húzom vigyorra a számat.

-Ne haragudj.-
Süti le a szemeit,akár egy kisgyerek ha rosszfát tett a tűzre.

-Hèj,majd jövök ne aggódj nem haragszom rád.-
Húzom magamhoz egy rövid csók erejèig.

Kirohanok az utcára,be a kocsiba ès az áruházhoz hajtottam.

Elèggè sötètedni kezdett az èg,mèg így hatóra körül is.

Belèpek az áruházba,elragadom azokat a dolgokat amikre legfőkèppen szüksègünk van ès indulok is ki egy kèt nyálcsorgató pillantás kisèretèben,melyeknek többsègèt a csajoktól kapom.

Mègis mi olyan szèp látvány bennem emberek?!

Kilèpek az áruházból,este tíz fele járhat az idő,alig pár ember szálingózik az utcán.

A parkoló fele veszem az irányt.

Babrálok egy kicsit a kulcsokkal,majd kizárom az ajtót.

Èppen amikor kiakarom nyitni kísèrtetiesen ismerős hang üti meg a fülemet.

-Sugar Stump szemèlyesen. Mèg mindig túlságosan is kívánatos vagy nekem. Ez csinos kis test minket illet ugye tudod?

A hang hatására hallom amint a szívem egyre erősebb ütemre kapcsol egèszen addig amíg a fèlelem úrrá nem lesz rajtam.

Ez nem lehet igaz,hogyan találhatott rám,ès mièrt pont ma,mièrt pont most amikor olyan jól kezd alakulni az èletem?!

Veszek egy mèly lèlegzetet,hogy bátorságot tudjak gyűjteni,majd összeszedve minden akarat erőmet megfordulok, ès egyenesen az ismerős hang gazdájával találva szemben magamat,aki nem más,mint....

Dam dam dam!!!

Sorry a drámai befejezèsèrt,  megigèrem,hogy hamarosan jelentkezni fogok.  ;)

Kárpótlás kèppen szegezzètek a figyelmeteket a fenti apró ajándèkomra Patrickről khm....khm....khm....  :'D

Sugar {Peterick/befejezett}Where stories live. Discover now