/5

220 23 2
                                    


Patrick:

Hogy mi?!

Ez nem lehet igaz!!!

Szeret,valóban szeret engem.

Ez teljessèggel lehetetlen.

Ès valóban az volt.

Az èbresztő hangja keltett fel,ès akkor jutott el az agyamig,hogy álmodtam az egèszet,ami megtörtènt.

Nem voltam ott az örsön,nem vettem kaját Petenek ès nem vallott nekem szerelmet álmában.

Az egèsz egy nagy kibaszott álom volt.

Annyi volt az egèszben igaz,hogy Pete valóban ott volt az örsön,azon kívül semmi sem törtènt meg.

Annyira el voltam keseredve,hogy èreztem a könnyeket leperegni az arcomról.

Fájt a tudat,hogy nincs mellettem,hogy nem vallott szerelmet nekem álmában ès,hogy nem ölel át nap,mint nap.

Nos igen èn egy álmodozó buzi vagyok. Jó gondolat nem igaz?

Mindegy is,ami nem törtènt meg azt el kell felejteni,mègakkor is ha túl szèp ahoz,hogy elfelejtsem.

Túlságosan is....

Elegem volt abból,hogy most van vègre egy èrzelemnek nevezhető valami a szívem tájèkán,de akièrt lètezik ez az èrzès az biztosan nem tudja viszonozi. (Ez a mondat loool.)

Nem èrdekelt semmi csak az,hogy essek túl minèl előbb ezen a rohadt napon,utánna pedig mehetek haza eret vágni. Jó terv nem igaz?

Kivonszoltam magamat a kocsimig,ès álmosan nekivágtam az útnak.

Közben csak dühösen az esti álmomra tudtam gondolni ès arra,hogy kurvára nem törtènt meg belőle semmi sem.

Megèrkezek az örsre,bemegyel az irodámba ès nem megyek ki onnan addig,amíg valaki nem ad rá valami nyomós okot.

Ès ez így ment vagy hat órán keresztül.

Poshadtam az urodában,közben arra koncentrálva,hogy felejtsem el Petet,ehez pedig kevès siker ès mèly depresszió dukált,ugyhogy mondhatni egèsz jól elvoltam a saját magam önsajnálatával.

Álmosan borultam az íróaztalomra,mit sem törődve azzal,hogy bármelyik pillanatban bejöhet valaki az irodámba.

Most az èrdekelt engem a legkevèsbè.

-Mièrt akarsz engem bántani?

-Èn sosem tennèk ilyet,miből gondolod?

-Ki az a nő?

-Milyen nő?

-Ne játszd a hülyèt tudom,hogy nőd van,èn már nem jelentek neked semmit?

-De igen,nagyon sokat jelentesz nekem.

-Nem hiszek neked Pete,ki az a nő?

-Már mondtam,hogy nem tudom milyen nőről beszèlsz,de kèrlek hagyd most azonnal abba!-

*sírva mondja*

-N amíg el nem árulod,hogy ki az ès mit akar tőled.

-De hát az sem tudom,hogy milyen nőről beszèlsz!-

*ordítva sír*

-Amelyik ott van mögötted!-

*megfordul ès szembe találja magát egy szőle hajú nővel*

-Rajta Pete mond már el,hogy ki ez a nő! Ennyit jelentek èn neked?!-

*sírok mostmár èn is*

Felèbredek ebből a borzalomból arra,hogy valaki rázz èppen ès a nevemet ordítja kètsègbe esetten.

Ránèzek az illetőre,csak Jenna az,az újonc.

Nem tudom,hogy mit keresett itt,de amint kinyitottam a szemeimet egyből nyugott lett,mivel elèggè udegbeteg módjára rázott fel.

-Az ezredes keres,valami DNS teszttel kapcsolatban.

Mintha villámot vezettek volna belèm,ugy rohantam az ezredes irodájához.

Oda adta a borítèkot,amiben az eredmènye volt a tesztnek.

Remegő kezekkel bontottam fel a borítèkot.

Az eredmèny.....





Sugar {Peterick/befejezett}Where stories live. Discover now