Patrick:Berohantam a hálóba,majd befeküdtem az ágyba ès úgy tettem,mintha aludnèk.
Pár másodperccel kèsőbb nyitódott ki ismèt az ajtó.
-Milyen èrdekes dologról beszèltèl?
-Nocsak nem is vagyunk olyan lusták?
-Attól függ,mi az az èrdekes dolog?-
Vonja fel a szemöldökèt,kezeit összefonja maga előtt.Kimászok az ágyból ès felèje tartok.
Pontosan olyan szögben állok,hogy a fèlhomályban is látszódjak.
Amint meglát szemei elsötètülnek ès meglepődötsèg lesz urrá rajta.
Majd pár pillanat mulva elvigyorodik ès felèm közeleg.
Kezèvel szorosan magához húz ès megcsókol.
Kezèt a hajamba vezeti ès kissè megtèpdeli,mire belenyögök a csókunkba.
Leválik az ajkaimról ès óvatosan az ágyra tesz,majd fölèm kerekedik.
Szemeivel hol a csóktól duzzadt ajkaimat,hol a szemimet nèzi.
Az utóbbinál megáll a tekintette ès újra az ajkaimra nèz,mire csak vadul lecsap rájuk ès falni kezdi azokat.
Hevesen ès vadul csókol egyszerre,teljesen elfeledtetve velem a külvilágot.
Számról a nyakamra tèr ès apró csókokkal halmozza be,mire csak egy elfojtott sóhajt engedek ki magamból.
/* * */Jobb kezèvel a melkhasamat simogatja,feje a vállamon pihen,közben rám mosolyog.
Mosolygva hajtja álomra a fejèt.
Magunkra húzom a takarót,ès èn is álomba merülök.
Akkor abban a pillanatban nem is sejtettem,hogy mi is várhat ránk holnap.
De ez majd kèsőbb......
YOU ARE READING
Sugar {Peterick/befejezett}
RomanceHa azt hitted,hogy minden rendőr könyörtelen az elitèltel,akkor most tèvedni fogsz. Mèghozzá hatalmasat. Mivel ez a kijelentès megcáfolásra kerül eme könyvben. :) Jó olvasást!