Ødegaard praten

104 3 5
                                    

Ronaldo's Synsvinkel
Helt siden jeg var liten, hadde jeg en drøm om å bli profesjonell fotball spiller, og den drømmen har gått i oppfyllelse, men hvilken drøm måtte jeg ha, hvis jeg ikke kom til å være fotball spillet lenger? Jeg valgte å møte Ødegaard på en restaurant like nærheten der mamma og pappa bor, så skulle vi prate, bare jeg og han.
Jeg satt å ventet på restauranten, og hadde bestilt en vanlig protein shake, og etterhvert kom Martin.
"Hva bringer meg her? Vil du prate om noe?" Spurte Martin, jeg nikket og tenkte litt. Jeg tenkte hver gang noen Sa noe eller Spurte om noe, jeg var så usikker.
"Treneren og manageren har tenkt å ta meg ut av troppen" Sa jeg kjapt og holdt hodet i hendene mine. Martin trøstet meg og så på meg. Han hadde en så fantastisk energi, han brydde seg spesielt om hans lag kamerater, hvis det er en nede, er det han som fikser opp.
"Du er jo så flink, jeg skjønner ikke" Sa Martin. Jeg så på han og nikket, jeg fikk ikke tårer, jeg var bare en skam for Spania.
"Syns du jeg er Flink?" Spurte jeg og så rart på han. Ja, mange syntest at jeg var ganske flink, men jeg var ikke så flink, syns jeg da.
"Of course! Du er jo forbildet mitt jo!" Sa Martin og la en hånd på skuldra mi, vi hadde seriøs øye kontakt, "Du skal verken forlate klubben, eller føle deg dårlig, for du er verdens beste spiller" ordene hjalp veldig, jeg følte meg bedre enn alle andre. Jeg tok tak i protein shaken min og drakk sakte. Jeg var veldig kjepphøy, og hadde egentlig ikke så mye troen på meg selv, men når Martin snakker positivt hjelper det.
"Nå, skal vi ikke bare spise en god middag? Jeg spanderer!" Sa Martin. Han tjente sikkert mere enn meg, så det gjorde ingenting at han spanderte. Jeg tok en kylling salat, og Martin tok (noe som jeg tror er norsk mat) en hamburger.

Mens vi ventet på maten, kom det noen til bordet vårt, en mann jeg hadde sett før, men hvorfor var han i Spania?
"Ah, Christiano, hørte du skadet deg igår" Sa mannen, jeg husket hvem det var, men jeg husket ikke navnet, "Kanskje du ikke kan delta i den engelske cupen, Huff"
Martin røyste seg kjapt opp og så på mannen, og han var irritert, Martin var irritert.
"jeg vet verken hvem du er, eller hva du gjør her, men hold deg unna Christiano. Han har nok å håndterte" Sa Martin og så på mannen. Wow han var snill, han beskyttet virkelig lag kameratene sine. Mannen gikk sin vei, og når jeg fikk se hva som sto på ryggen, var jeg sjokkert.
"Du, det der var Neymar Jr." Sa jeg overraskende og så på Martin. Martin himlet ned øynene og satte seg ned igjen. Jeg tenkte litt og sukket. Neymar Jr. Hadde jo byttet lag, men hva gjorde han i Spania egentlig?
Mens vi ventet på maten, kom det flere til vårt bord, og skulle ha autografen, jeg likte best å holde meg anonym, men siden de var her, måtte jeg jo gjøre dem glade.
"Det er en god start" Sa Martin og lo. Jeg så rart på Martin og himlet med øynene.
"Haha veldig Morsomt" Sa jeg og lo falskt. Martin braste selvfølgelig ut i latter, og latteren hans smittet over på meg, så jeg lo til og med når servitøren kom med maten. Servitøren så rart på oss og la maten på bordet, og gikk sin egen vei.
"Vi må aldri gjøre det igjen" Sa Martin og flirte, men så stoppet vi å begynte å spise maten vår.

⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Haaay leser! Håpte du likte del 4. Har dere sett Real Madrid spille? Det har ikke jeg men jeg har så lyst. Men jaja, hva synes du?
Du kan spørre spørsmål til Ronaldo (Jeg svarer selvfølgelig, men jeg vet nesten alt om han, så gjerne spør)
Del 5 kommer imorgen.

Ronaldo, Kampen Om PlassenWhere stories live. Discover now