Bestevenner hjelper hverandre

55 3 0
                                    

Ronaldo's Synsvinkel
La oss tenkte to venner, den ene er skikkelig depressiv, og den andre er skikkelig glad og lykkelig. Hvem tror du hjelper hvem? Ja of course den glade hjelper den depressive, den glade liker ikke å se kuttene til den depressive, (Oj dette begynte å bli dypt)

Martin kom etter meg og stoppet meg, han holdt meg skuldra og snudde meg rundt.
"Hvor er du tenkt deg?" Spurte Martin spørrende og smilte. Jeg tenkte litt, jeg kunne ikke dra hjem, for det var for langt unna.
"Ingen plass, jeg er bare irritert og sur" Sa jeg og sukket. Martin så på meg og ga meg et trøstende blikk, han klemte meg etter det og holdt godt tak i meg og ville ikke slippe.
"Si meg hva det er" Hvisket han i øret mitt og slapp meg, jeg sukket igjen og holdt han på skuldrene, mens han holdt de flate hoftene mine, akuratt som i en tenårings film.
"Det som skjedde på fifa, skjedde jo i virkeligheten" Sa jeg. Martin trøstet meg igjen og klemte meg. Jeg ville aldri slippe han, han var så god, og snill.
"Men spill er jo ikke Virkeligheten" Sa Martin, wow. Han hadde rett, men jeg tenkte også, det som skjer på fotball banene skjer, men det som skjer utenfor, skjer ikke av seg selv uansett
"Wow, jeg skjønner. Du vet hvordan du hjelper meg" Sa jeg. Martin klappet meg på ryggen og smilte.
"Jeg er jo bestevennen din, jeg må hjelpe deg" Sa Martin og bøyde seg fram, og det så ut som at han skulle kysse meg, men jeg trakk meg litt tilbake og det ble bare en helt vanlig vennskaps klem, igjen.
"Nå går vi inn igjen og spiller ferdig kampen! Og gruser Messi!" Sa Martin og drog meg inn igjen, Messi så på oss og sto klar som keeper i målet. Det var Martin som skulle ta fri sparket, han sto klar med hans egen karakter, og når han skøt, scoret han mål, og kampen var plutselig ferdig. Messi gikk irritert hjem, mens jeg så på Martin, og han kastet seg over meg.

⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Jaja, kort del jeg vet. Jeg visste ikke hva jeg skulle putte i denne delen egentlig, men neste del, Åh jeg gleder meg til å skrive den (ikke at jeg har skrevet den allerede hihi) men bare gled deg, hihi.

Ronaldo, Kampen Om PlassenWhere stories live. Discover now