Ronaldo's Synsvinkel
Er det vanlig at fienden plutselig kan bli din aller beste venn? Altså, mange gjør venner om til fiender. Men jeg gjøre fiender til venner, er ikke det sprøtt?
Mamma dro på jobb igjen, og enda engang var jeg alene hjemme. Jeg så bort mot gangen, ingen. Mot kjøkkenet, ingen. Mot veien til stua. Ingen, jeg var rett og slett alene. Men ikke lenge, Messi kon selvfølgelig busende inn og pustet og peste.
"Hva er det med deg a?" Spurte jeg på en litt kul måte og så på Messi. Messi så på meg og smilte, han tok av seg skoene og kom inn. Messi satte seg rett atme meg, bokstavelig talt.
"Det er ingenting med meg. Jeg ville snakke med deg som skjedde igår" Sa Messi og tok meg på skuldra og smilte. Jeg nikket og tenkte, hvordan skulle jeg begynne. Jo jeg trodde Martin likte meg (Ja får det skjedde)
"Det er ingen lett måte å si dette På" Sa jeg og sukket. Messi så overraskende på meg og klemte meg. Jeg holdt på å bli kvelt.
"Du liker meg!" Sa Messi overlykkelig. Jeg rynket øynenebrynene mine og dyttet Messi vekk. Jeg ristet på hodet. Messi begynte å le seg ihjel, han kødder sikkert med meg.
"Nei, jeg liker noen andre" Sa jeg og sukket. Messi så på meg og hevet det ene øyenbrynet og så nøye på meg, han skulle vel se hvem jeg likte i øynene mine.
"Kan det være Martin?" Spurte Messi og så på meg. Jeg svarte ikke, for han hadde funnet det ut. Jeg sukket lavt og la hodet mitt på skuldra til Messi.
"Ja...... Det er det" Sa jeg og pustet tungt inn og ut. Messi la sitt hodet på mitt hodet og sukket litt.
"Men han har jo kjæreste" Sa Messi og tok vekk sitt hodet. Jeg nikket og satte meg ordentlig opp og så på Messi, "Ok, hva med dette, vi drar til han, og du sier hva du føler" Jeg ristet veldig fort på hodet og røyste meg opp.Jeg skulle hente sønnen min hos eks-dama mi, de var på en fancy restaurant. Og Messi skulle være med å hente sønnen min.
"Hvilken resturant er de på?" Spurte Messi og så på meg. Jeg tenkte litt, shit jeg hadde glemt det. Men navnet kom fort opp igjen.
"Spanish Spanish food" Sa jeg og så på Messi, Messi nikket, så kjørte vi til Spanish Spanish food.
Sønnen min som bare var 8 år gammel, sto utenfor og ventet på oss. Når vi kom sperret han opp øynene.
"Omg! Det er Lionel Messi!" Ropte gutten min, han het Cristian Ronaldo Jr Dos Santos Veiro. Jeg smilte og så på Messi, men egentlig innerst inne, var jeg litt sjalu.
"Det er sant, gutten til Cristiano Ronaldo, liker meg bedre" Sa Messi ertende. Jeg himlet med øynene, at det går Ann å bli så teit og barnslig. Jeg tok tak i Cristian og smilte.
"Har du spist?" Spurte jeg og så på Messi. Cristian ristet på hodet og så bort på Messi. Jeg så at Cristian likte Messi bedre enn meg, men det gjorde ikke noe med meg egentlig, jeg mener det!
"Kom vi går å spiser" Sa jeg og vi gikk inn i resturanten, og gjett hvem jeg så der. Martin!⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Blir det mere drama nå? Eller mindre? Neste del kommer snart!!
YOU ARE READING
Ronaldo, Kampen Om Plassen
FanfictionHvordan er det egentlig å være Christiano Ronaldo? Denne historien forteller om hvordan det er å være han, og hva han gjør utenfor treningene, kampene, og cupene. (Denne historien er ikke sann, men jeg er en stor real Madrid fan, og denne historien...