Ronaldo's Synsvinkel
La oss tenke, to lag, en seier. Det er det i uansett slags sport, volleyball, fotball, håndball, you name it. Men det som er så spesielt, er at alle kjemper for seieren, alle prøver sitt beste, jeg er fornøyd med det, til og med jeg, som er Ronaldo, sier at jeg et fornøyd, uansett om vi taper eller ikke, det er ulikt meg.(Vi levde i fifa verdnen)
Det var som at jeg var med i selve spillet. Det var Real Madrid mot Barcelona, den største kampen sin ekssiterte. Vi hadde nettopp begynt på en ny runde. Barcelona startet med ballen, og de triblet, og tuttet, også ble det off side (hvis du ikke hva off side er, ikke spør meg) så Martin fikk skyte, også sentret han til meg, så scoret jeg, på bare 20 minutter (egentlig er hver runde 6 minutter i virkelig tid) jeg tok an fancy seier og sprang med benzema.
Messi startet med ballen, og sentret, og driblet ballen. Jeg ble litt irritert, så tok Martin på pause.
"Hvorfor gjorde du det?!" Spurte Messi surt og så irritert på Martin. Martin gikk til lag endringene og satte seg selv inn på laget.
"Åh, derfor" Sa Messi og flirte litt, Messi gjorde også noen endringer. Så startet kampen igjen. Jeg og Martin gikk på hver vår side og tok ballen ifra Messi. Jeg kunne kjenne at han var irritert, det kom røyk ut av ørene hans.
"Det er urettferdig" Sa Messi og pekte på meg, "Jeg vil ha deg på laget mitt etterpå!" Jeg lo litt og så Martin. Martin nikket og smilte. Jeg himlet ned øynene, så spilte vi igjen.
Da det ble pause, satt Messi og tenkte over en strategi for å slå meg og Martin. Han tenkte vel, hvordan skal jeg gjøre det? Og hvordan, igjen.Når vi begynte igjen, satt Messi og bitch blikket meg og Martin, men jeg bitch blikket han tilbake og lo. Messi himlet med øynene, og tok ballen i spillet, han driblet også sentret han, og han tok sats på målet, men keeperen tok imot den og sentret til Martin, Martin gjorde et run for it (Det er noe man gjør i videospill, son f.eks fifa) og scoret 2-0, han tok en fancy seier dans son jeg gjorde. Og det ser så rart ut på spillet, så vi alle endte opp på gulvet med latter problemer. Messi var den første som satte seg opp i sofaen igjen, så Martin. Han tok tak i hånden min og hjalp meg opp, jeg så på han og smilte. Jeg kjente jeg ble varm i kroppen.
"Okei 4 minutter igjen, dette klarer vi Cristiano" Sa Martin og klappet meg stolt på ryggen, jeg nikket og gjorde en tutt, og driblet ballen mellom forsvars spilleren, jeg var selvfølgelig meg i spillet, men så kom Messi og skli taklet meg, det ga meg dårlige minner.
"Det går ikke ann" Sa jeg og så stygt på Messi. Messi sin spiller hadde allerede fått er gult kort, og fikk enda et, og det til sammen blir et rødt kort, så Messi måtte bytte.
"Buhu, måtte du bytte Neymar?" Spurte Martin og lo. Jeg kjente jeg nesten kokte over, det var veldig ulikt meg.
"Hold kjeft" Sa Messi og flirte litt. Martin så på meg og prøvde å roe meg ned, jeg røyste meg irritert opp og slengte kontrolleren i sofaen, og forsvant ut på gangen.⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Oj, drama? Hva skjedde? Hva tror du?Vel jeg håper du liker historien, dette er min reise gjennom historie skrivingen, og om du vil være med eller ikke, det bestemmer du.
YOU ARE READING
Ronaldo, Kampen Om Plassen
FanfictionHvordan er det egentlig å være Christiano Ronaldo? Denne historien forteller om hvordan det er å være han, og hva han gjør utenfor treningene, kampene, og cupene. (Denne historien er ikke sann, men jeg er en stor real Madrid fan, og denne historien...