Ronaldo's Synsvinkel
Har du noen gang hørt ordtaket drøm stort? Treneren sier det til oss hver gang vi er på treningen, men det er jo litt umulig nå da.
Jeg våknet brått i senga og så på klokken 9 på morgenen. Jeg sukket og la bort klokken og røyste meg opp. Jeg tok tak i pysj buksa mi og tok den på. Jeg sukket enda engang. Jeg tenkte bare på Martin, det var ikke meningen å klaske til han, men jeg trodde det var noe imellom oss, det er da vell ikke rart?
Jeg gikk ned og møtte mamma ved kjøkkenbenken, det var sjeldent jeg så pappa her i huset.
"Åh god morgen Cristiano" Sa Mamma og så bort på meg. Jeg vinket og smilte. Jeg tok et dypt pust og prøvde ikke å brase ut i tårer.
"Har du sovet godt?" Spurte jeg bare før jeg forsvant i stua og skrudde på tven. Jeg fikk et lite flashback etter det som skjedde igår. Jeg sukket enda engang og skiftet kanal. Fotball kanalen. Det var to menner som diskuterte fotball, ene var Richard Trumpet (ja veldig rart navn ikke sant, bare vent til du hører navnet til han andre) også var det Timmy Blocksfield. De var begge gamle, og veldig kjepphøye.
"La oss snakke om Ronaldo Timmy. Er det sant at han faktisk skal forlate Real Madrid" Sa Richard. Det kom et bilde opp av meg og jeg så skikkelig selvsikker ut. Jeg sukket og følgte skikkelig med på tven. Mamma kom inn og satte seg atme meg og holdt meg i hånda.
"Jeg vet ikke helt Richard. Det har jo vært mye rykter om det" Sa Timmy. Jeg fikk en liten tåre og så på Mamma. Mammas myke hender strøk meg på kinnet. Hun ga meg så en klem.
"Alt kommer til å gå bra" Hvisket mamma til meg og slapp meg. Jeg nikket og smilte. Hun smilte hun også og slo meg litt på ryggen.
"Messi kommer idag" Sa mamma. Åh, du har gjort det du. Invitert Messi hit, det er jo bra, hehe.⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Jaja jeg vet, kort del. Jeg fant ikke ut om jeg skulle skrive mer, eller stoppe.
YOU ARE READING
Ronaldo, Kampen Om Plassen
FanfictionHvordan er det egentlig å være Christiano Ronaldo? Denne historien forteller om hvordan det er å være han, og hva han gjør utenfor treningene, kampene, og cupene. (Denne historien er ikke sann, men jeg er en stor real Madrid fan, og denne historien...