Ronaldo's Synsvinkel
Du vet i drama serier og sånt, der den personen en jente liker, og hun tror at personen liker henne tilbake, men viser seg å ha en kjæreste, vell, det var det som skjedde med meg, jeg var skikkelig lei meg.
Martin så på meg og smilte, han lå oppå meg og vi nese koste, Hvorfor? Jeg hørte en ytterdør åpne, jeg trodde det var Messi som kom tilbake, men jeg trodde feil. Martin skvatt av meg og sprang til gangen.
"Hei babs" Hørte jeg. Jeg snudde meg kjapt mot gangen, en nydelig ung jente kom inn i stua, hun hadde brunt hår, og blåe øyne. Hun så seriøst ut som en supermodell.
"Babs?" Spurte jeg rart og røyste meg opp, jente kom mot meg og tok meg i hånda. Jeg så på hånda hennes og tok tak i den.
"Jeg heter ikke Babs. Jeg heter Andrea, og du er Cristiano" Sa hun og smilte. Jeg hevet et øyenbryn og så bort på Martin, Martin sparket i gulvet og bet seg i leppa. Jeg røyste meg opp og gikk rett forbi Martin, og inn i gangen. Jeg tok på meg Nike skoene mine og fotball jakken min.
"Cristiano, hvor skal du?" Hørte jeg Martin spørre, og kom etter meg. Martin tok tak i meg igjen og så seriøst på meg. Jeg himlet med øynene og så på han.
"Jeg trodde det var noe imellom oss" Sa jeg og haltet ut døren og hørte at Martin kom etter. Jeg ville springe, men jeg kunne ikke det, foten vat enda skadet.
"Cristiano!" Ropte Martin. Jeg begynte å små springe litt, det gjorde ikke egentlig vondt, det føltes bare rart ut. Martin tok tak i håndleddet mitt og snudde meg mot han. Han så meg dypt inn i øynene, og plutselig minnet det meg på en ting, tingen var ubeskrivelig."Hvorfor trodde du det var noe imellom oss?" Spurte Martin og så på meg. Jeg fikk tårer og klasket til Martin, jeg føltes ut som en typisk tenåring jente.
"Au!" Ropte Martin. Jeg sto stilt og så på Martin, han tok tak i meg og dyttet meg hardt ned i bakken, jeg hostet mye når jeg traff bakken.
"Hva faen var vitsen?!" Spurte jeg irritert, og kunne nesten ikke komme meg opp igjen, jeg lå på den varme bakken.
"Kos deg" Sa bare Martin før han forsvant hjem igjen. Og jeg, jeg lå på bakken helt til Messi kom tilbake, tre timer etter.Messi så ned på meg og hjalp meg opp, jeg så på han og smilte, faktisk hjalp han meg.
"Hva har skjedd?" Spurte Messi og kostet stein av ryggen min, syver tallet på fotball jakken min hadde blitt skrapet bort.
"Eh, det er ikke nøye. Jeg vil bare hjem å legge meg å sove" Sa jeg og ringte taxi, Messi gikk til Martin igjen, og jeg dro hjem og la meg i den varme senga.⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Takk! Du støtter meg fult ut og inn, det er jo snilt. Håper du vil lese mer av denne historien, så får du bare kose deg.
YOU ARE READING
Ronaldo, Kampen Om Plassen
FanfictionHvordan er det egentlig å være Christiano Ronaldo? Denne historien forteller om hvordan det er å være han, og hva han gjør utenfor treningene, kampene, og cupene. (Denne historien er ikke sann, men jeg er en stor real Madrid fan, og denne historien...