Lionel og Martin

60 5 1
                                    

Ronaldo's Synsvinkel
Våkn opp, du lever i en drømme verden. Jeg levde i en drøm jeg aldri ville våkne fra, men når jeg tenkte på det ville jeg egentlig leve i et mareritt. Hvorfor var det ingen som vekte meg?
Jeg sto på badet og kledde på meg noen rene klær, klærne jeg brukte i går luktet svette, og Messi Usj.
"Cristiano! Jeg drar på jobb nå!" Ropte mamma før hun forsvant ut av døren, og jeg fikk ikke si hadet, men det var ikke viktig for meg.
Jeg forsvant ned trappa og spiste en god frokost, sunn knekkebrød med stekt egg og bacon, ganske sunt eh. Jeg sukket og så på kjøkken benken.
"Hallo" Hørte jeg fra gangen. Jeg gikk til gangen, og der stod Martin, sammen med Messi. Jeg smilte og så på Martin.
"Håper du har spist frokost, for nå skal vi ha det litt gøy!" Sa Martin og smilte. Jeg nikket og tenkte litt, hva var det som var så gøy nå da? Martin syntest nesten alt var gøy, så det var ikke overraskende.
"Okei, men jeg skal bare spise opp frokosten min, hvis dere vil ha. Så bare ta" Sa jeg og gikk tilbake til kjøkkenet. Jeg hørte at Martin og Messi tok av seg klærne og kom inn. Messi var overasket, jeg trodde han likte dette huset.
"Vi har spist mat" Sa Messi og så på meg. Jeg spiste opp maten min og så på Martin, han nikket og smilte. Martin var snill og hadde et så fint hår (har jeg ikke sagt det før?)
"Vi skal spille fifa 16" Sa Martin og flirte. Jeg spyttet maten ut og holdt på å le meg ihjel, fifa? Seriøst? Det var det mest realistiske og morsomste fotball spillet jeg har spilt, jeg har sett på YouTube at mange fotball spillere detter oppå hverandre og kliner.

Martin tok meg og Lionel med hjem til seg, og det var hjemmekoselig. En liten leilighet med et soverom, et bad med en dusj, toalett og vask, et lite kjøkkenet (plass til to) og en stor stue, der var fifa 16.
"Ok, siden det er mitt spill, bestemmer jeg. Cristiano er på laget mitt, vi er Real Madrid, Lionel, du et Barcelona" Sa Martin og gikk til kjøkkenet. Jeg fulgte etter, mens Lionel satt i skinn sofaen og lekte seg litt med fifa 16.
"Vi kommer til å gruse han" Sa jeg og flirte. Martin ville egentlig ikke se på meg, han ville egentlig ikke høre på meg heller.
"Mhm" Sa han bare og tok tre glass, og en cola flaske ut til stua. Jeg sukket før jeg fulgte etter, og satte meg ned atme Lionel. Lionel (eller Messi, son jeg likte best å kalle han) så på meg og smilte.
"Du blir gruuuust!" Sa jeg ertende før jeg tok en ps4 kontroller også hadde jeg og Messi begynt, før Martin ble med. Jeg ble selvfølgelig Real Madrid, og Messi, ble Barcelona. Messi så på meg ned lure øyne, han hadde spylt fifa før så jeg.
"Sentre ballen!" Sa jeg mens jeg hadde ballen på spillet, jeg hadde aldri spilt fifa før, plutselig kom Messi og tok ballen fra meg og scoret mål, overraskende nok klarte Messi å gjøre min seier.
"Jeg vet ikke hvordan man spiller dette engang!" Sa jeg irritert og så på Messi. Messi geipet til meg, også startet vi igjen.
"Spiller dere uten Meg?!" Spurte Martin irritert og satte seg atme meg og tok en ps4 kontroller og så på meg. Jeg nikket og begynte å flire, endelig fikk jeg ballen.

⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Romanse? Vil dere at Ronaldo skal bli sammen med Martin, eller skal han finne en spansk dame? Dere bestemmer, det går to veier, Martin, eller spansk dame.

Ronaldo, Kampen Om PlassenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora