Trener? Manager? Messi?

78 4 1
                                    

Ronaldo's Synsvinkel
En spiller får et tall, 1 pleier å være keeperen, og som jeg hadde lært det, var 7 og 10 tallene på de beste, det pleide mamma og si, men jeg ble usikker. Jeg fortjente egentlig ikke 7'en.
Jeg og Martin tok en taxi til stadionen, og jeg skulle se på de spille og trene, mens Martin skulle prøve å snakke med treneren og manageren. Jeg satt meg ned på benken og så ned på foten, mens Martin snakket først med treneren.

Ødegaard's Synsvinkel
Hjertet mitt hamret, jeg ville ikke at Ronaldo skulle bli solgt eller kastet ut av laget, det var derfor jeg tilbød Ronaldo at jeg skulle snakke med treneren og manageren.
"Trener? Kan vi snakke om Ronaldo?" Spurte jeg mens jeg gikk sakte til treneren. Han var skummel første gangen, jeg husket det. Han kom rett i trynet mitt og lekte kjepphøy og litt ego.
"Du kan ikke snakke om meg om han, du må vente til manageren kommer ut fra garderoben" Sa treneren og så på meg. Jeg sukket litt og prøvde å overtale treneren til å si det.
"Vær så snill trener, det haster!" Sa jeg og så på han. Jeg ble litt sur og revet med, at jeg tok tak i treneren og hadde et stort raseri anfall, heldigvis kom manageren og stoppet meg, bare heldigvis.
"Hva et det du gjør Martin?!" Sa manageren overgitt og tok opp et ark. Jeg hadde sett det arket før, alle managere og trenere kunne skrive på dem, og merke dårlig oppførsel på spillerne, det vet jeg, jeg hadde spilt fotball i Buskerud.
"Jeg gjør ikke dette får å være slem, jeg vil bare vite hva som kommer til å skje med han som sitter der" Sa jeg og pekte på Ronaldo. Manageren så på meg og klappet meg på ryggen.
"Det angår ikke deg" Sa han og dyttet meg ut på banen. Jeg nølte litt, så gikk jeg ut til Marcelo og fikk øye på en Barcelona spiller, nemlig Pessi, Oj! Sa jeg det feil? Jeg mente Messi altså. Barcelona (eller barca som det kalles) var erkefiendene våre, så jeg lurer på hvordan Messi kom hit.
"Hva faen gjør han her?" Spurte jeg meg selv og så bort på Ronaldo, og pekte på Messi. Ronaldo røyste seg opp og haltet bort mot mister Messi.

Ronaldo's Synsvinkel
Hva i helvete gjorde Messi her? Hadde ikke han noe viktig å gjøre? Han trenger ikke å ødelegge Real Madrid.
"Lionel Messi" Sa jeg og la til en Extra i på slutten av Messi. Messi så på meg og smilte. Ugh, hva var det med han?
"Christiano Ronaldo Dos Santos Veiro" Sa Messi. Hva? Hvordan visste han mitt hele navn? Sitter han å stalker meg på Facebook, eller instagram?
"Lykke til" Sa jeg bare og slo han hardt i skuldra. Messi hadde på barca drakten (huff) og var nummer 10 (mere som 24)
"Takk, jeg skal kanskje spille for deg" Sa Messi. Åh..... Åhhhhhh, da kon det opp, han skulle spille i ligaen, hvis ikke Wayne Rooney kom da, men han har jo treninger han også.
"Vell, du får kose deg i ligaen, jeg kommer tilbake om 2 uker og 6 dager" Sa jeg og slo Messi en gang til i skuldra og haltet ut av stadionen og fikk en taxi, så dro jeg hjem til mamma.

⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Messi!? Hva kommer egentlig til å skje? Ronaldo er fortsatt syk, og Ødegaard vil at han skal fortsette på laget, men Messi kommer i veien, hva skjer?

Ronaldo, Kampen Om PlassenWhere stories live. Discover now