Martin? Du er gal!

59 4 5
                                    

Ronaldo's Synsvinkel
Uansett hvilket drakt nummer man har, kan man utløse et stor krangel, og ødelegge for hele laget. Man kan få nok gule kort, til å bli utvist, men heldigvis var ikke jeg og Messi på banen, men vi fikk hver vår straff, vi skulle snakke med hverandre.
"Jeg vil ikke snakke med han" Sa jeg og ble tvunget ned i en stol, og jeg fikk øye på Messi. Jeg himlet med øynene og så stygt på Messi. Manageren så stygt på meg og pekte på Messi.
"Usj, Ponaldo" Sa Messi. Jeg holdt på å klikke, jeg røyste meg kjapt opp og gikk (bare nesten) løs på Messi, men Martin var heldigvis her og roet meg ned.
"Hva skal si til hverandre?" Spurte treneren og så på oss begge to. Jeg himlet med øynene og sank ned i stolen. Jeg tenkte mere på ungen min, eksen min passet på han mens jeg var i sånn fotball business.
"Eh. Lev godt Cristiano" Sa Messi og geipet til meg. Jeg geipet tilbake og hadde lyst å vise fingeren, men jeg tenkte med fort om.
"Jeg vil bare at dere skal gå overens!" Sa manageren og så stygt på oss begge. Jeg ble litt redd, men jeg så stygt tilbake. Manageren så meg rett i øynene, og et rykte går, manageren vår kan se i øynene våre hva vi går igjennom.
"Dere skal begge si unnskyld til hverandre, forstått?" Sa manageren strengt og så bort på Messi. Jeg himlet med øynene og så litt vekk, de hang bilder av meg på veggen.
"Hvorfor skal jeg si unnskyld, når jeg sikkert snart skal forlate Real Madrid?" Sa jeg og sukket. Manageren så trøstende på meg og satte seg atme meg. Han så på meg og klappet meg på skuldra.
"Ingen har sagt at du skal forlate Real Madrid" Sa han og smilte. Messi himlet med øynene og så på Martin og røyste seg opp, han gikk mot meg og ga meg en bro klem.
"Ta det med ro Cristiano, jeg kan godt dra" Sa han og sukket. Martin så rart på Messi, før han åpnet munnen. Martin, ikke si noe dumt nå, tenkte jeg.
"Du kan ta plassen min! Men når det er den engelske cupen, skal jeg ha plassen min tilbake!" Sa Martin og så På Messi, man kunne lett se at Messi smilte overraskende, men var super glad.
"Kan jeg det?!" Spurte Messi glad og så på Martin, Martin nikket og så på Messi og flirte. Messi kastet seg over Martin og klemte han, "Jeg skal ikke skuffe laget"

Jeg og Martin gikk ut og mot bilen til Martin. Jeg var litt irritert, og overasket at Martin kunne gi bort plassen sin.
"Martin, du er gal" Sa jeg og så på Martin, han bare lo og satte seg i bilen og jeg satte på den andre siden. Martin startet bilen og bare så på meg, han sa ikke et ord.
"Hvorfor gjorde du det?" Spurte jeg, fortsatt ikke noe svar. Jeg himlet med øynene og tok på meg beltet. Martin kjørte meg hjem, det begynte å bli mørkt, så skulle vi møtes neste dag igjen, og snakke med Messi. Wow, Ronaldo, Ødegaard og Messi. Kult.

⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Liker dere Martin bedre enn Ronaldo nå? Men, Martin er jo snill, og det er jo Ronaldo også. Hva Skjer? Ny del kommer sikkert imorgen.

Ronaldo, Kampen Om PlassenWhere stories live. Discover now