Møte med pressen

74 3 1
                                    

Ronaldo's Synsvinkel
Ronaldo, wow, han er spesiell azz. Han scorte nok mål i en sesong, men plutselig ble han borte. Ingen visste hvor han var, men, vell her er jeg. Like hel og fin, tror jeg.
"Shit, vi skal i møte med pressen!" Sa Martin og sjekket klokken. Jeg sukket så drog Martin meg opp og ned trappen.
"Hva haster?" Spurte mamma mens hun så rart på oss. Hun trodde vell sikkert at vi skulle ut å spise mat istedenfor å sitte seg ned ved matbordet igjen og spise.
"Møte med pressen" Sa Martin og gikk ut. Han hadde kjøpt seg en bil, og den bilen var nydelig. En lamborghini Huracan (gjerne søk på nettet hvis du ikke vet hvordan den ser ut) den var svart, og innredningen var rød og svart.
"Vi burde kjappe oss" Sa han og startet bilen, og jeg satte meg i den. Det var mange rare knapper i bilen, noe som jeg ikke forsto meg på, får jeg hadde aldri fått lappen.
"Hva gjør denne?" Spurte jeg og trykket på en knapp, det ble fort varmt, og som jeg forsto det var det sete varmere, så deilig!
"Bra du liker deg i bilen" Sa Martin og kjørte ivei til stadion, vi skulle møte pressen der, "Denne kostet ikke flesk skal jeg si deg" Jeg smilte og så ut av vinduet. Jeg sukket, fordi mange unge gutter hadde skaffet seg en cr7 fotball drakt, og spilte fotball i hagen. Hva ville skje, om jeg ble erstattet da? Ville de kjøpe lm10 drakter?
"Her er det!" Sa Martin og parkerte bilen perfekt. Jeg tok av meg beltet og haltet inn mot stadionen med Martin.

Martin så på meg og holdt hånda mi, jeg slapp hans og flirte, jeg ville ha et sånt forhold med han, vi var bare gode venner. Papparazier tok bilder av oss, og lenger inn var det møte med pressen. Jeg fant min plass og så på Marcelo, alle var her og så på meg. Benzema, Huigian, Ramos, Cavaliho, alle! Til og med Messi.
"Spørsmål til Ronaldo, hvordan er det å være på sidelinjen" Spurte en journalist. Jeg tenkte litt, det var jo ikke koselig, jeg var jo vant med å spille på den store banen.
"Uvanlig, men alle fotballspillere skader jo seg, sant?" Sa jeg og så på Martin og smilte. Martin nikket og smilte. Jeg fikk en liten tåre, men den tørket jeg fort bort, ville jo ikke at papparaziene skulle fått det bilde.
"Spørsmål til Messi, skal du spille på Real Madrid?" Spurte en annen journalist. Jeg himlet med øynene og ville geipe til Messi.
"Umh, jeg vil ikke skuffe noen. Men det er uklart Nå" Sa Messi og så bort på meg og viste muskler. Jeg geipet, så røyste vi oss opp og gikk mot hverandre.
"Du får ikke plassen min!" Ropte jeg i fjeset hans, det kom til og med en liten spytt bit. Jeg tok tak i håret hans og rufsete det til.
"Det bestemmer faen meg ikke du!" Ropte Messi tilbake og tok tak i armene mine, og vi rivde hverandre ned og jeg landet oppå Messi. Jeg hørte at alle sukket, spesielt Martin. Men han kom og drog meg av Messi, og holdt meg unna han.
"Ronaldo! Eller skal jeg si, ponaldo med sin ponni. Æsj, jeg liker ikke syveren din!" Sa Messi før han ble dratt av manageren, mens jeg ble dratt av treneren, sammen med Martin.

⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Oj huff, hva kan skje nå? Det kan du lure på. Dårlig oppførsel, Huff. Del 8 kommer imorgen, jeg lover.

Ronaldo, Kampen Om PlassenWhere stories live. Discover now