( jag kommer inte ihåg om vilka som kommer på festen ^-^ men dom som jag bestämmer som ska komma nu är: Mark,Ken,Cry,jack och Ailou (ofc så är Ellie, Pewds and Marzia med också ))
~Ellies Pev~
Knackningar hördes från dörren och Ellie skyndade sig mot dörren.
"Jag öppnar!"
Jag öppnar dörren och där står Ailou. Jag ler åt honom.
"Hej ! Kom in!"
Jag kollade på hans svarta tröja. På tröjan va det en varg som yla mot månen i grå färg. Han hade också på sig svarta Jeans med nitbälte. Själv hade jag på mig en ljusblå klänning. Jag kollade på Ailous ansikte. Han gav mig ett leende
"Hej!"
Han gick in och tog av sig skorna.
Jag väntade på tills han va klar och sedan gick vi till köket där Marzia och Felix va.
"Felix? När kommer .... Gästerna ?"
Frågar jag honom.
"Dom borde va här om ungefär 20 minuter."
Felix kolla på mig och Ailou och gav Ailou ett leende.
"Hej igen!"
Ailou nickade lite
"Hej."
Jag kollade på dom.
"........ Jag vet! Jag och Ailou kan gå till affären och köpa chips!"
Sa jag för att bryta den konstiga stämningen.
Felix skulle pressis säga något men Marzia stoppar honom.
"Gör ni det! Men va tbx så snabbt ni kan!"
Hon ler åt oss. Ailou och jag går åter igen till hallen och tar på oss våra skor och går sen ut.
Vi går i tystnad mot affären. Jag kolla på Ailou då och då. Han va faktiskt söt. Hans ögon såg så oskyldiga ut. Han hans hår låg perfekt över ena hans öga. Han kollade på mig. Och jag märkte att jag hade stirrat. Jag kollade rakt fram igen och rodna lite.~Ailou's Pev~
Vi gick i tystnad. Men inte i en sådär jobbig tystnad utan mer som en bekväm lugn tystnad. Jag hade kollat på Ellie då och då. Hennes blå klänning passade perfekt med det lilla sminket hon hade på sig. Jag hade märkt att hon va inte ett sånt stort fan över sminkning. Men hon va gullig ändå. Jag kollade fram igen. Och såg ett par som satt på en bänk. Killen hade armen runt om tjejen och tjejen hade sitt huvud lutandes mot hans axel. Hon kastade små frön till dom små fåglarna på gatan. Jag kollade på Ellie igen och såg att hon kollade på mig. Jag kolla snabbt fram igen. Det brändes lite om kinderna. Jag kollade på henne genom ögonvrån. Och sen rakt fram igen. Ett till par kom. Dom Håller i varandras händer. Helt plötsligt känner jag något mot min hand. Jag kollar ner på min hand. Ellies hand satt fast mot min hand. Jag kollar på Ellie. Hon kollar på mig och ler.
~Ellis Pev~
Denna känslan jag fick idag när jag såg Ailou va så konstig. Men jag gilla den. Det var som hundra fjärilar satt och flög runt i min mage. Jag tog tag i Ailous hand och gav honom ett leende. Han gav tbx ett leende. Tiden förs, och vi stanna. Vi kollade på varan. Fåglarnas kvitter blev dämpat i mina öron och mitt hjärta dunkade hårt. Ett löv från trädet över oss ramla ner på mitt hår. Ailou lyfte sin hand och tog den det. Jag kunde inte slita mina ögon från han. Hans hand sattes mot min kind. Min mage pirrade. Ailous blåa mjuka ögon möttes mina. Dom kom närmare mot mig. Allt jag hörde va mitt hjärta som bultade hårt inom mig. Hans läppar nuddade mina, hans piercing trycktes mot min läpp. Och här stog jag nu. Min första äkta kyss. Jag stängde mina ögon. Och kände sen hur våra läppar separerades. Det va slutet av kyssen. Jag öppna ögonen. Han ler åt mig och vi börja gå igen. Allt kändes helt perfekt.
~15 minuter senare ~
Jag öppnar upp dörren till huset och vi gick in.
"Vi är tbx!"
Sa jag högt nog så att Felix eller Marzia skulle höra. Jag och Ailou tog av oss Skorna. Jag möttes av ett väl bekänt ansikte. Ken.
"Hej ken! Ailou detta är Ken! Ken detta är Ailou! En nära vän till mig från skolan!"
Ken ler.
"hej!"
Jag kollade på Ailou. Han va chockad. Jag skratta tyst.
"H-hej"
Får han bara fram.
Ut i hallen kommer sedan Felix, Marzia ,mark , Cry och jack.
"Hej!"
Säger jack energi fullt som vanligt.
"Hej"
Säger Ailou. Och dom alla presenterar sig. Även fast Ailou säkert visste vem dom va.
"Så va ska vi göra?"
Hör jag Cry säga.
"Vi kan spela lite Sanning eller konka? Och sen äta?"
Förslår Marzia. Vi alla håller med. Vi satt och spelade sanning eller konka ett tag.
"jack, sanning eller konka."
Frågar Cry.
"Konka!"
Sa jack självsäkert.
" ta kens mössa!"
Säger Cry med en evil röst. Jack kollar på Ken som kollar hotfullt på honom. Det blir tyst . Tills jack snappar åt sig Kens mössa och springer upp för trappan med Ken efter sig. Cry,mark och Felix garvar högt. Marzia håller sig för skratt. Jag ler och känner sedan hur någon kollar på mig. Det är Ailou. Han ler, jag ler åt honom och kollar sen på dom andra.
"AJ!NEJ LÅT BLI! KEN DET ÄR BAR--"
En smäll hörs och vi alla blir tysta och springer sen upp för trappan. Vi ser toalett dörren på glänt och sliter upp den. Där ligger jack på golvet och Ken med en plattång i handen. Vi kollar chockat på Ken.
"JACK?!"
Säger Felix och går snabbt till honom. Helt plötsligt börjar jack och Ken gapskratta. Vi kollar oförståeligt på dom.
Jack tappar nästan andan av att skratta så mycket.
Ken sätter en hand på Felixs axel.
"Its just a prank bro"
Säger han seriöst men börjar att skratta igen.
"Jävlar va rädd jag vart"
Säger Felix. Mark börjar att skratta. Jag fnissar lite. Och för första gången hör jag Ailou skratta. Jag ler. Det va ett gulligt skratt.
"Klockan är redan 6! Jag är utsvulten. Kom vi går och äter."
Säger Marzia och vi alla följer med ner till köket. Jag sätter mig ner och Ailou sätter sig jämte mig på högra sidan. På min vänstra sida sätter sig mark. Och på kanten av vordet sätter sig jack. Mitt imot mig sätter sig Felix. På Felix vänstra sida sitter Marzia och hans högra sia Cry. På andra kanten av bordet sitter Ken. Maten står uppdukad på bordet. Jag kollar på maten. Det va tacos.
Allihopa tar mat och börjar att äta.
Jag kollar på Ailous talrik. Han tog inte så mycket.
"Ska du inte ha mer?"
Frågade jag honom.
"Jag åt ganska mycket innan jag kom hit ljög han.
"Ok!"
Säger jag och äter vidare. Vi alla pratar om spel och om dom senaste artisternas musik videos.
När vi alla va klara gick vi in i vardagsrummet. Det va ganska mörkt där inne. Små färg lampor försökte lysa upp rummet. Soffbordet va fyllt med chips godis och läsk. Felix sätter på musik och vi alla börjar att ta utav godiset och försökte prata med varan genom den höga musiken.
Tiden flög förbi och klockan blev sent. Runt 1 tiden på natten hade Cry och jack somnat. Cry låg på soffan med skafföttes med jack.
Ken satt tröt i fåtöljen. Mark prata med Marzia och Felix som också va trötta. Dom hade stängt av musiken.
Felix kom över till oss.
"Ailou då får sova över om du vill."
Han ler tröt. Jag ler och kollar på Ailou. Som ler och nickar.
"Ok, du kan sova på en madrass hos Ellie.
"Ok!"
Säger vi båda.
Felix hämtar en madrass och vi går
Upp till mot rum. Han lägger madrassen på mitten av rummet.
"Vi andra ska sova nu. Jag antar att ni borde också försöka sova. Godnatt, vi ses i morgon."
Jag och Ailou säger godnatt till Felix och Felix går iväg och stänger dörren efter sig.
Jag kollar på Ailou som sätter sig på sin madrass.
"..."
Han kollar på mig. Jag ler lite.
"Å den här madrassen är såååå liten"
Säger han skämtsamt. Jag skrattar.
"Jag antar att vi kan dela säng."
Säger jag dramatiskt. Vi båda skrattar.
"Jag ska gå och byta om till sov kläder! Jag kommer starks."
Ailou nickar och jag går till toaletten. Jag byter om till min mörk blåa nattlinne och borstar tänderna och tar den det lilla sminket jag hade satt på mig.
Jag går sedan tbx till mitt rum. Ailou hade lagt sig mot väggen i min säng. Han hade tagit av sig sin tröja. Ailou har inga stora muskler men han är söt ändå. Jag lägger mig mot kanten av sängen. Efter en stund tar Ailou sin arm runt om mig och drar mig närmare mot honom. Jag ler lite. Efter en stund somnar vi båda två.( *^*'hehe, sååå.... Ailou och Ellie är typ ihop nu ^_^ förlåt att det inte kom ut ett kapitel tidigare men ni vet ju varför. Men här är den! Be happy okay >:c ..... Bara skoja xD ett till kapitel kommer snart ^^ såå. Vi ses snart! Ba bye Cookies! (And Pandas))
JE LEEST
Adopterad Av Ett YouTubePar //PewDiePie (KLAR)
FanfictieEllie är en helt vanlig tjej som lämnades på ett Barnhem i Sverige när hon va 1 år. Hon älskar musik spel och youtube, frågan är, hur blir hon när världens ökändaste YouTuber Adopterar henne? (denna story är färdig skriven ^^ )