En hand va runt om mig och jag kollar back. Ailou låg där. Han sov. Jag kollar på honom och kramar honom hårt. Hans kristalblåa ögon öppnas och kollar på mig. Han kramar mig tillbaka.
"Förlåt."
Sa han.
"Varför lämna du mig."
Sa jag med tårarna rinnandes.
"Jag ville inte va kvar här längre..."
Jag kollar på honom.
"M-men.... Jag då? Hur ska jag klara mig ensam? "
Sa jag.
"Du har Ash."
Sa han tyst.
"Ja, jag har Ash.... Men jag vill ha dig också."
Sa jag tyst.
"Men jag skapar bara trubbel för dig."
Jag kolla på honom.
Han blev till rök och försvann.
Jag vaknade upp. Solen lyste starkt på mig, jag måste ha somnat efter Felix gick. Jag reser mig sakta upp och går till garderoben och tar på mig en långärmad tröja och ett par blåa jeans och gick ner till köket. Min arm bultade forfarande av såren jag själv hade gjort. Jag kolla runt i köket och hitta en lapp och läste den.
" hej Ellie.
Jag har gått för att handla och Felix är ute med hundarna. Vi kommer snart. xoxo Marzia"Jag la tillbaka lappen där jag hitta den och sätter mig vid soffan i vardagsrummet och sätter på TVn.
Nyhets programmet startades.
>> igår hände det många grejer, inte sant Perry?<<
Ena killen på kanalen kolla på tjejen som va överdrivet sminkat och fake bröst. Hon hade på sig en typiskt nyhets look med en svart skjorta.
>>hmm David. Igår blev Paris attackerad. Och inte bara det, utan nere i skogen (skogens namn) på berget hade en kille med namnet Ailou tagit självmord, han sägs ha varit grovt mobbad och slagen hemma.<<<'
Säger tjejen.
>>tragiskt<<
Säger killen. Jag ville inte höra mer och stängde av Tvn. Just då kom Marzia in i vardagsrummet med två kassar.
"Hej Ellie, hur mår du?"
Frågar hon.
".... Jag är okej."
Sa jag tyst.
"Är du hungrig? Har du ätit något?"
Frågar hon.
Jag tänker. Jag vill inte äta just nu men om jag säger det kommer hon tvinga mig att äta. Det visste jag.
"Jag gjorde en macka förut."
Ljög jag.
"Okej, säg om det är något."
Och så gick hon till köket.
Jag reste mig upp från soffan och gick upp på mitt rum. Jag la mig i sängen och kollar på min mobil tills jag somnar igen.Jag vaknar upp klockan 4. Röster hörs nere i köket och jag reser mig upp och går ner ditt. Där står Mark, Ken, jack , Marzia och Felix. Jag kollar på dom.
"Hej!"
Säger några av dom. Marzia kommer fram till mig.
"Är du okej? Vi tänkte ha ett välkomst party för att du är tillbaka från sjukhuset."
Sa hon och ler lite. Jag nickar och hon kramar mig.
Vi alla går till vardagsrummet och börja spela onr late night och Isaac. Efter en stund åt vi potatis och kött, Jag åt inte så mycket och slängde det mesta när ingen såg. Den tomma känslan börjar att komma tillbaka men jag försöker tränga bort det och pratar med dom andra dom skämtade och jag trängde fram fejk leenden. Klockan 7 går Ken hem. Jack och mark skulle sova över. Vi gick och la oss klockan 11 men jag låg i min säng med rosa pyjamas klar vaken ända tills 3 på natten.
Försöket med att tränga bort den tomma känslan va ett misslyckat projekt. Jag kände mig helt tom igen. Jag reser mig upp från min säng. Jag går till mitt skrivbord och öppnar en utav lådorna. I lådan va det fullt med papper från läxor vi ha haft och rett pennfack. Jag öppnar pennfacket.
(Varning för självskadande)Jag plockar ur rakbladet jag använde igår och gick till toan. Jag stängde dörren efter mig och tvätta rakbladet och tog fram bandage osv. Jag la handen över handfatet lika dant som jag gjorde igår jag tog av det gamla bandaget och la den vid handfatet. Jag drog tre sår, såren va små och det blödde bara lite.
Störe.
Hörde jag.
Mer.
Jag drog ett till djupt sår. Det blödde mycket och jag gjorde ett till det sved, den tomma känslan försvann. Sedan satt jag mig på golvet och satt minna händer för mina ögon och grät. Blodet rann men jag sket i det. Jag la mig försiktigt på golvet och försökte sluta gråta. Dörren till toaletten öppnades och jag kollade på personen som stod där, jag glömde låsa dörren.
Personen vid dörren såg förskräckt ut.Känslor.
( En liten tävling då;
1, Vem tror ni står vi dörren?
2, va tror du är det första saken personen kommer säg?
Vinnaren kommer sägas i nästa kapitel )
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Adopterad Av Ett YouTubePar //PewDiePie (KLAR)
ФанфикEllie är en helt vanlig tjej som lämnades på ett Barnhem i Sverige när hon va 1 år. Hon älskar musik spel och youtube, frågan är, hur blir hon när världens ökändaste YouTuber Adopterar henne? (denna story är färdig skriven ^^ )