( Ellu ^^ i denna Oneshot kommer finnas korta storys som inte effekterar storyn: Ailou x Ash
Mark x Ellie, Let's start !)Ailou x Ash:
~Två år bak i tiden, Ash Pev~"Denna vecka är det matteläxa som ni ska jobba två och två i, och jag har valt paren!"
Sa läraren.
Jag hoppades på att få hamna med Alec min Bff.
Vi hade varit vänner sen dagis och bråkar nästan aldrig, plus så jobbar vi bra ihop.
Men såklart så skulle jag hamna med den där weird killen Ailou, han satt altid under det där körsbärs trädet på skolgården.
Jag sucka.
Jag kollade på Alec som hamna med Mike, skolans äckliga jävel. Men hon verkade nöjd, det äckla mig ennu mer. Alec och Mike hade varit ihop en gång men hon fick höra att han hade varit otrogen med någon tjej som är 1 år äldre en oss. Hon gjorde direkt slut med honom men något säger mig att hon försöker få tillbaka honom. Jag ville nästan spy av tanken.
- Some Hours later~ -
"Så du menar att....... "
Jag klia mig på nacken, matte va inte min starkaste sida, men Ailou va värsta nörden i det... Inte för det är dåligt då men ... Aja ni vet, han har rätt på vart ända tall typ och när man själv får 90% fel på allt och så kommer en person och bara: jag kan detta 100% rätt varje gång! Så blir man irriterad på att man inte är lika bra som den personen.
Ailou reste sig up ifrån min säng som han satt på och gick över till skrivbordet där jag satt. Han luta sig framåt mot mig.
And i got really nervös. Han va säkert några centimeter ifrån mig. Hela världen frös, han vände sig lite om och rikta blicken mot boken jag hade framför mig.
"Du ska göra så här..."
Sa han och börja vissa mig hur man ska göra osv.
Men jag lyssna inte.
Jag va i mina egna tankar.
Ailou va ändå rätt så gullig.
Men inte riktigt min typ. Men vad va min typ då?
Han kanske va min typ.
"Har jag något i ansiktet?"
Frågar han tyst och kollar lite skamset ner i matteboken.
OBS~ jag hade visst stirrat.
"Nopp"
Svara jag honom och forsätter arr stirra på honom.
"Varför kollar du på mig då?"
Frågar han efter en stund.
Jag ler lite.
"Bara tänkte på något."
Svarar jag honom.
"Okej, men ...."
Han blir tyst.
"Men vadå?"
Frågar jag honom.
Han va kanske min typ, gulligt blyg osv.
"Förstår du nu?"
Undrar han.
Jag kollar ner i matte boken.
"Nepp.... Lyssnade inte, sorry."
Jag brydde mig Egentligen inte, som sakt hatar jag matte.
Ailou börjar prata igen om hur jag ska göra. And i gave it a try och lyssnade.~Ett tag senare~
"Här är era resultat på läxan."
Läraren dela ut papperna.
Jag kollade på mitt och såg på resultatet med en stor chock.
Jag hade rätt på alla!
Jag reste från min bänk och sprang förbi dom andra som prata med varan om sinna betyg, jag kolla på killen som satt ensam längst bak i klassrummet, Ailou. Jag krama honom hårt.
"Jag fick alla rätt! Tack vare dig!"
Jag va skit glad.
Jag märkte sedan hur Ailou blev helt spänd och kolla på honom.
Han va alldeles röd om kinderna och va i chock.
Jag skratta tyst.
"Tack"
Sa jag sedan.
"V-varsågod"
Sa han och va fortfarande chockad.(Detta kommer inge effektera storyn )
Elli x Mark.
"Men du fattar inte!"
Skrek jag nästan åt honom med tårarna i ögonen.
Mark hade kommit in i toaletten när jag satt där och va påväg att skära mig. Han blev först ledsen som han brukar bli men sedan vart han arg. Antagligen
Blev han arg för att han trodde jag hade slutat med det. Men han fattade inte hur jag kände ibland.
"Ellie! Det är du som inte fattar!"
Jag vände mig om för att gå, vart visste jag ej, vi va hemma hos mark och Felix och Marzia va och handla.
Mark stoppa mig och tog tag i min arm. Jag ryckte till och det sved pågrund av minna andra sår.
Mark kände att jag ryckte till och släppte min arm.
"Förlåt, det va inte meningen att röra dina sår"
Sa han med en mjuk och osäker röst.
Jag nicka försiktigt.
"Nej seriöst, förlåt"
Han gick fram till mig och krama mig.
"Förlåt förlåt!"
Upprepade han om och om igen.
Jag skratta tyst.
"Mark, det gör ing-"
Jag blev avbruten av att han lyfte upp mig.
"Förlåt"
Sa han igen fast mer skojigt denna gången, jag fnissa och mark bärde mig till soffan.
Han satt sig ner med mig i knät nu.
Sedan la han sitt huvud mot mitt.
"Förlåt~"
Sedan drog han upp min tröjarm och pussade mina sår samtidigt som han sa förlåt.
Jag skratta tyst. Mark kunde överdriva ibland.
Men det är en av anledningarna att jag gillar honom.
Mark kollar på mig igen och pussar mig på panna.
"Förlåt~"
Säger han för 100 gången.
Jag skrattar tyst igen.
"Ja jag vet mark, det gör inget."
Säger jag och ler.
Mark närmar sig med sitt ansikte mot mig. Och jag nuddar hans läppar i en kyss.(Detta Kommer Inte Effektera Storyn,Eller kommer det, e3e )
(Done! Detta va minna första små mini extra storys och fler hoppas jag att jag kan göra ^^ men tänkte en sak, skulle ni villa ha en Bok om Ailou? Åren innan Ellie kom? Hur det va oftast hemma och hur Mike eller Ash va på den tiden. Och mer om Alec, Ash's Bff ^^ isåfall säg det i kommentarerna :3
YOU ARE READING
Adopterad Av Ett YouTubePar //PewDiePie (KLAR)
FanfictionEllie är en helt vanlig tjej som lämnades på ett Barnhem i Sverige när hon va 1 år. Hon älskar musik spel och youtube, frågan är, hur blir hon när världens ökändaste YouTuber Adopterar henne? (denna story är färdig skriven ^^ )