(Så detta är den riktiga slutet, jag kommer göra en bok två som en fortsättning från detta slutet, mark x Ellie och Ailou x Ellie var bas typ "oneshots"
:) )-----•——————————•-----
vår lärare harkla sig högt och alla blev tysta och kollade på henne.
"Tyvärr måste jag meddela att vår gamla elev Mike åkte ut för en bilolycka, det är inte en stor chans att han inte överlever... Men även om allt som Hände förr så undrar jag om ... Någon eller några vill göra små lappar eller något till honom... Ni får en lapp, ni kan rita eller skriva något till honom där och om ni ine vill så får ni ta upp er mobiler och göra något där."
Säger hon meddans hon håller hårt i massa papper med ett oro i sitt ansikte.Alla i min klass tar upp sina mobiler direkt.
Till och med dom som va i Mikes gäng, bryr dom sig inte om honom?Jag fick en konstig känsla i magen.
Jag tar upp min penna och sudd ifrån bänken
Och kollar på läraren.
Hon ser förvånat på mig men går sen mot mig och lägger några papper på bänken och jag börjar skriva och rita.
Det kändes rätt.
Bara för att han betedde sig som en okänsligt monster så behöver inte jag göra det.1.
2.
Jag kollar på dom två resultaten.
Sedan suckar jag tyst och viker i hopp den andra bilden jag gjorde och lägger ner den i min bänk och ger läraren den första bilden jag gjorde.
Hon nickar och ler mot mig.Resten av skoldagen gick sakta.
Ailou var förkyld.
Vi hade bestämt oss att va vänner just nu, bästa vänner.
Jag har dock inte pratat med mark än.Jag går mot parkerings platserna och ser Felixs bil.
Jag sätter mig i baksätet.
"Ellie?"
Hans röst låter lite annorlunda.
"Ja?"
Jag sätter fast mitt bälte.
"Vi behöver flytta."
Säger han och börjar att köra.
"Va? Nej! Varför?"
Frågar jag besviket.
"... Genom allt som har hänt så känns det här inte som ett säkert ställe. Och inte bara det, några fans har hittat vår adress och skickat ut det på alla möjliga internet platser. Vi har redan haft över 20 besökare... Vem vet vilka som kommer sen, kanske stalkers..."
Det sista säger han lågt.
Resten av bilresan vart tyst.
Allt jag kunde tänka på va Mark Ailou och Ash.
Skulle jag behöva lämna dom?....--------------2 veckor senare----------
"Så... Hejdå?"
Säger Ailou.
Jag kollar på honom.
Han visade inga känslor.
Men det kändes som om han ville gråta.
Hans ögon såg så ledsna ut.
Hela han såg deppig ut.
Jag kramar honom hårt.
Det va då jag börjar att gråta.
Tanken på att kanske aldrig igen få krama honom gjorde ont.
Han kunde ju komma
Och helsa på men vi skulle flytta ganska långt här ifrån.
Det skulle ändå bara sluta med att vi slutar prata med varan, liksom Al, har inget pratat med henne på vad som känns veckors nu.
Det va nog ändå bättre såhär.
Några snyftningar blandades med mina.
Ailou gråter."Ellie! Ken, jack, mark och Cry kommer snart för att säga hejdå."
Hör jag Marzia säga.
Jag släpper taget om Ailou och torkar mina ögon med tröjarmen.
"H-hejdå..."
Säger jag.
Utan att vänta på svar springer jag in.
Jag vill inte göra ett längre avsked, det skulle va för känslosamt.----------------
"Hejdå!"
Roppar Marzia och Felix till Ken Cry jack och mark.
Mark såg förstörd ut.
Mer än va dom andas killarna gjorde.
Vi sate oss i bilen.
Två lastbilar hade redan åkt med våra saker.
Nu hade vi 8 timmars bilresa framför oss.
Sedan skulle vi Åka båt over något hav för att sedan åka ytligare 3 timmars resa i bil.Jag tar på minna hörlurar och tar en random låt som rekommenderas till mig på youtube.
Det va en ganska bra låt.
(Låten finns där uppe :3 )
Jag kollade på vad den heter: Goodbye Agony Av Black Veil Brides.
Jag kände igen namnet från en utav Ailous armband.
Jag kollar ut igenom fönstret och fortsätter lyssna på låten.Vi åker förbi en skylt.
> Welcome back to Roadwoods<
(Venne om någon stad heter så, bara skrev något)"Welcome back"
.... Drygt, snälla gör detta mer depressing...(THE END)
(Nästa bok kommer ut snart, jag säger till :) )
YOU ARE READING
Adopterad Av Ett YouTubePar //PewDiePie (KLAR)
FanfictionEllie är en helt vanlig tjej som lämnades på ett Barnhem i Sverige när hon va 1 år. Hon älskar musik spel och youtube, frågan är, hur blir hon när världens ökändaste YouTuber Adopterar henne? (denna story är färdig skriven ^^ )