Part 1

472 39 3
                                    

Μπαίνω στο αυτοκίνητο και οδηγώ σαν τρελή μέχρι που φτάνω στο νοσοκομείο..ναι όπως καταλάβατε δουλεύω σε νοσοκομείο και για την ακρίβεια στο πιο γνωστό νοσοκομείο στο seattle, είμαι χειρουργός...τέλος πάντων μπαίνω μέσα και αυτό που βλέπω είναι να επικρατεί χάος, γιατροί τρέχουν από εδώ και εκεί πανικόβλητοι...
Li:Μου τηλεφωνήσατε για μια ασθενή που είναι σε κρίσιμη κατάσταση, σε ποιο δωμάτιο βρήσκεται;
Ρώτησα την πρώτη νοσοκόμα που είδα.
Ν:Στο δωμάτιο 253.

Louis pov
Μόλις φεύγει η liza για την δουλειά κάνω ένα ντουζ και κάθομαι να δω τηλεόραση μεχρι που χτυπαει το κινητό μου...
Lo:Γεια σου μαμά
Μ:Γεια σου αγόρι μου
Lo:Μαμά κλαις; Γιατί κλαις;
Μ:Θα σου πω κάτι αλλά θέλω να το πάρεις ψύχραιμα αγόρι μου...
Lo:Θα προσπαθήσω, τι έγινε;
Μ:Είμαι στο νοσοκομείο....
Lo:Θεέ μου μαμά τι έπαθες;
Μ:Εγώ καλά είμαι....η αδερφή σου είχε ένα ατύχημα...
Lo:Έρχομαι αμέσως!
Κλείνω το κινητό, παιρνω το μπουφάν μου και κατευθύνομαι στο αυτοκίνητο...
Είμαι σίγουρος ότι έχω ξεπεράσει το όριο ταχύτητας αλλά δεν με νοιάζει αυτή την στιγμή...μετά από 10 λεπτά φτάνω στο νοσοκομείο.
Μπαίνω στην αίθουσα αναμονής και βλέπω την μητέρα μου με τα υπόλοιπα αδέρφια μου να κλαίνε....
Lo:Που την έχουν;
Μ:Μόλις την πήγαν στο χειρουργείο...η κατάσταση της είναι κρίσιμη...οι γιατροί λένε ότι μπορεί να μην αντέξει το χειρουργείο....
Θεέ μου δεν το πιστεύω....μακάρι όλα να πάνε καλά....
Lo:Ποιος θα την χειρουργήσει;
Μ:Α ναι ξέχασα να σου το πω η Liza...
ΤΙ;;;; Λογικά το πρωί για αυτό την πήραν τηλέφωνο, αλλά γιατί να μην μου το πει.....

Liza's pov
Ολα μέχρι τώρα κυλάνε ομαλά....Θεέ μου έχω τόσο άγχος πρέπει να την σώσω όχι μόνο για τον louis, αλλά και εγώ την αγαπώ σαν την αδερφή μου.....
[.....] σχεδόν φτάσαμε στο τέλος της εγχηρησης...όταν ακούω τον σπαστικό ήχο από το μόνιτορ...
Li:Γρήγορα φέρτε το καροτσάκι ανάνηψης την χάνουμε.....

Please VOTES AND COMMENTS!!!
I love you!! See you soon....

Forever yours(L.T)Where stories live. Discover now